Szonda Ipsos: megújult online stratégia

Online stratégiai igazgatóként csatlakozik 2008 szeptemberétől a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet menedzsmentjéhez Pintér Róbert szociológus-politológus, a szociológia doktora (PhD), korábban a BME Információs Társadalom- és Trendkutató Központ tudományos igazgatója.

Levendel Ádám elnök-vezérigazgató szavai szerint az online módszertannal készülő, illetve az online tárgyú kutatások szakmai felügyelete és intézeti koordinálása lesz Róbert feladata. Ezen belül tőle várják az élvonalbeli (nemzetközi és hazai) online kutatási ismeretek transzferét, a tudás tervezett és szervezett továbbadását az intézeti kutatóknak, szakembereknek, valamint szakmai támogatást az üzletágak akvizíciós munkájához. Érkezése azt a kitűzött célt szolgálja, hogy a Szonda piacvezető legyen az online kutatások területén.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció