Ügyfél az egész világ
2008. augusztus 10.
A Business Online szerkesztője elsőként az operatív CRM piacának nagyágyúira összpontosítva néztett körül, mi változott az elmúlt néhány évben, úgy a termékek (funkcionalitás, technológia stb.), mint a piac összetétele és felosztása terén. A programok főbb jellemzőit a témával összefüggő tabella tartalmazza, míg a termékek és a piac mélyebb megismeréséhez a piacvezető termékek hazai képviseletei közreműködésével készült cikksorozat első és második része járulhat hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- Update: CRM Revolution a biztosítók számára
- SAP CRM minden szinten
- SAP CRM minden szinten
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Update az UniCredit Banknál


