Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
2008. július 25.
A kitüntetett ún. Voice Miner az ügyfélszolgálati tevékenység minőségét és hatékonyságát növeli oly módon, hogy a tartalmi elemzés mellett nyomon követi és kimutatja a beszélgetés emocionális változásait, amely fontos szerepet tölt be az ügyfélelégedettség kialakításában.
Az elsősorban magyar nyelvterületre specializált megoldással nemcsak a betelefonáló elégedetlen ügyfelek szűrhetők ki, hanem nyomon követhető az is, hogy az ügyintéző milyen módon bánik az ügyféllel. A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ellenőrizhetővé válik a vállalati protokoll betartása, pontos képet kap a cég vezetése arról, hogy mely termékei és szolgáltatásai iránt mutatkozik érdeklődés, esetleg milyen termékhez kapcsolódóan nőtt meg a problémás beszélgetések száma. A Voice Miner segítésével a korábbi, sokszor szúrópróbaszerű ellenőrzés helyett egy teljeskörű, hatékonyabb minőségbiztosítási rendszer alakítható ki. Az eredmények további felhasználásával a cégek egy jóval ügyfélközpontúbb, hatékonyabb, de mégis emberibb marketing és értékesítési stratégiát valósíthatnak meg.
Kapcsolódó cikkek
- A hírműsorok anyagaiban is keresgélhetünk az elhangzott szavak alapján
- Tölgyessy Péter és Mocsai Lajos előadása az Oracle-felhasználók magyarországi konferenciáján
- Ingyenes kurzus az Oracle-től köztesszoftver-fejlesztés témában
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Blahut Boglárka az Oracle Hungary alkalmazás üzletágának igazgatója
- Oracle tehetségkutató pályázat - eredmények
- Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány