Kedvezményes online vásárlást kínál a Microsoft
2008. május 21.
A kedvezmény nagy valószínűséggel csak azoknak a forgalmazóknak a termékeinél lesz igénybe vehető, akik előtte leszerződnek a Microsoft-tal. A „Cashback” („pénzvisszafizetés”) elnevezésű szolgáltatás először csak az Egyesült Államokban lesz elérhető. A kereskedőket úgy próbálják majd megnyerni az elképzelésnek, hogy a keresőben elhelyezett reklámok után a mostani gyakorlattal szemben nem rákattintásonként kell majd fizetniük, csupán akkor, ha valóban létrejön a vásárlás. A vásárlók a vétel előtt információt szerezhetnek majd arról, hogy a kinézett árucikk után mennyi pénz jár nekik vissza, amit aztán átutalással, a PayPal-en keresztül, vagy csekk formájában kapnak meg. A további részletek egyelőre nem ismertek, a szolgáltatás hivatalos premierjére azonban a Microsoft Advance 08 konferenciáján, még a héten sor kerül.
A lépés része annak a stratégiának, amellyel a Microsoft minden erejével igyekszik terjeszkedni az online szolgáltatások piacán: a kulcsfontosságú amerikai keresőpiacon például alig 10 százalék az övék, szemben a Google 60 százalékával. A dolog jelentősége csak tovább nőtt azzal, hogy a vállalat sikertelenül próbálta felvásárolni a Yahoo-t, így továbbra is saját berkein belül kell megtalálnia a megoldást.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft beindította Fix It javítószolgáltatását
- Az Ms-nél olcsóbb Office-letöltések a Dell-től
- A Microsoft megszünteti az Encarta online enciklopédiát
- Letöltő-szolgáltatást tervez a Windows Mobile-hoz a Microsoft
- Hova menjünk strandolni? – A Microsoft segít
- Online áruházat nyit a Microsoft
- Videók a Windows Live (MSN) Messenger-en
- Előfizetéses online Office-t tervez a Microsoft
- Megvalósulhat az egységes belépőrendszer
- Együtt bűnhődik a Google, a Microsoft és a Yahoo