Lufthansa Systems hálózat-felügyeleti központ Budapesten
2008. április 2.
A most megnyílt és globális projekteken is tevékenykedő budapesti Operation Center munkatársai ITIL alapon, ún. ticketing rendszerben dolgozva, második és harmadik szintű támogatást nyújtanak a LS-nek, a Lufthansa Groupnak és más számítógépes hálózatokhoz és kiszolgálógép-rendszerekhez. A budapesti távoli központ biztonságos hálózati összeköttetésben áll a LS kelsterbachi (Frankfurt a,M mellett) adatközpontjával, amely Európa egyik legmodernebb és leginnovatívabb data centere. A budapesti munkatársak kompetenciájába tartozik a LS Integrated Operations Control Center (IOCC) stratégiai IT alkalmazási termékének a fejlesztése. Az IOCC a repülőgépjáratok üzemeltetése ellenőrzésében és optimalizálásában nyújt segítséget a Lufthansa és más légitársaságok számára.
A Lufthansa Csoport 100%-os tulajdonában lévő LS 16 országban működtet irodákat, összesen 3200 alkalmazottat foglalkoztat. IT megoldási portfoliója öt területet ölel fel: Aurline Management Solutions (erőforrás-felhasználás), Passenger Airline Solutions (repüléstervezés, helyfoglalás, kiszolgálás), Airline Operations Solutions (járatüzemeltetés), Industry Solutions (személyre szabott megoldások energiaipari, egészségügyi, logisztikai és médiavállalatoknak), Infrastructure Services (data centerek feladatai). A LS 2007. évi árbevétele 679 millió euró volt.
Kapcsolódó cikkek
- A Pannon várhatóan 200 alkalmazottját bocsátja el
- Megválik alkalmazottai harmadától az AOL
- Négyszáz fős létszámleépítés a Magyar Telekomnál
- Rekordveszteség, elbocsátások a Hitachinál
- 12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
- Magyar Telekom: stabil létszámgazdálkodás a következő 3-5 évben
- Több száz új munkatársat keres a tiszaújvárosi Jabil
- Great Place to Work: a Microsoft Európa legjobb munkáltatója
- NCR: Többnyelvű ügyfélszolgálati és oktatóközpont Budapesten
- Az Accenture új szolgáltató központot nyitott Brno-ban