Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
2008. március 18.
Az Avid Technology bejelentette, hogy jelentős fejlesztéseket hajtott végre online ügyfélszolgálati portálján (http://support.avid.com), amely eddig is segítségére volt a vállalat film- és videó szakmában dolgozó ügyfeleinek. Az újratervezett web oldal nagy mértékben kiszélesíti az Avid ügyfelei számára elérhető technikai és információs forrásokat, lehetővé téve a pontosabb keresést és éjjel-nappal személyre szabott válaszokat ad a felhasználók termékkel, vagy szervizzel kapcsolatos kérdéseire,. Az új weboldal elindítása előtt az Avid technikai szakemberei több mint 10 ezer tartalmat néztek át és frissítettek, hogy egyszerűsítsék a felhasználók számára a keresést, és segítséget nyújtsanak számukra a technikai kérdések hatékony megoldásában.
Az új Avid online ügyfélszolgálati portál számos tovább fejlesztett szolgáltatást kínál:
· Felhasználók által rangsorolt tartalom az önkiszolgáló támogatás hatékonyabbá tétele érdekében. Egy nagyteljesítményű meghajtó adaptív keresési technológiát alkalmaz és a klikkelések számának lekövetésével számon tartja a felhasználók által leghasznosabbnak tartott tartalmakat. Ezek alapján intelligensen rangsorolja és kategorizálja ezeket. Ezek a valós idejű felhasználó által generált metrikák, amelyek mindig azonnal frissítenek, amint a felhasználó meglátogatja az oldalt, elősegítik, hogy az ügyfelek csak a leglényegesebb, a problémamegoldáshoz jól használható tartalmat kapják.
· Azonnali személyre szabott értesítés. A felhasználók értesítést kérhetnek e-mailben arról, ha bármely ügyféltámogató témakör frissül – így kiküszöbölhetők az ismételt keresések.
· Gyorsabb válaszidő a támogatást igénylő kérdéseknél. Az Avid a lekérdező funkciók kiaknázásával és az esetek kezeléséhez való integrált megközelítéssel sokkal gyorsabban képes azonosítani és közzétenni a felmerülő kérdésekre adott válaszokat.
· Válaszadás – éjjel-nappal, a hét minden napján. Az intelligens automata válaszoló rendszer párosítja az adott kérdést az ahhoz a témához leginkább kapcsolódó meglévő anyagokhoz, ezáltal a felhasználók folyamatosan választ kaphatnak kérdéseikre. A rendszer automatikusan jegyzi az összes kérdést és az azokra adott válaszokat, és mindezt hozzáférhetővé teszi minden felhasználó számára. Abban az esetben, ha a felhasználó nem elégedett a kapott technikai információval, az Avid ügyfélszolgálati képviselője további segítséget nyújt.
További információkért az Avid továbbfejlesztett online ügyféltámogató rendszeréről látogassa meg a: http://support.avid.com honlapot.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája