Lenovo ThinkPad, ThinkCentre: irodai telefonként is működik
2008. március 8.
Az Avaya IP Softphone használatával a Lenovo számítógép irodai telefonként is működik, a telefonhívások fogadása és kezdeményezése a számítógépen keresztül történik. A felhasználó döntésétől függően a telefonhívás akár a mobil- vagy az otthoni telefonkészüléken is kicsöröghet a számítógéppel egy időben, így a hívott dolgozó bármelyik eszközön fogadhatja a hívást, illetve át is kapcsolhatja a különböző telefonos megoldások között. Az Avaya megoldásnak köszönhetően a telefonálás helyszíne ezentúl már nem számít, mivel a felhasználó a Lenovo számítógépen keresztül bárhonnan igénybe veheti az Avaya Communication Manager telefonos funkcióit és a hangpostát. Emellett a felhasználók egy egyszerű kattintással hívást kezdeményezhetnek a Microsoft Outlook / Lotus Notes címtárból vagy a központosított vállalati adatbázisból is.
Az Avaya alkalmazása támogatja a Lenovo ThinkPad notebookokon található biometrikus ujjlenyomat olvasót és az opcionálisan igényelhető külső billentyűzetet, valamint a Lenovo ThinkLight tulajdonságai közé tartozó, új hangposta-értesítő funkciót is. Az ujjlenyomat-olvasó használatával egyszerűen megoldható nemcsak a számítógépbe történő bejelentkezés, hanem az üzleti alkalmazásokhoz történő gyors hozzáférés is.
Az Avaya új alkalmazásának köszönhetően lehetővé válik az egységes kommunikáció, mely egyrészt megkönnyíti és felgyorsítja az üzleti kommunikációt, mind a munkatársak között, mind az ügyfelekkel, másrészt csökkenti a vállalat költségeit a fizikai helytől és időtől függetlenül.
Kapcsolódó cikkek
- Logitech vezeték nélküli VoIP-telefonos headset
- iPhone: az Avaya szoftverrel vállalati eszközként is használható
- Thinkpad X300: Ultrahordozható Lenovo új notebook
- Avaya: új fejlesztések IP telefonos megoldásokhoz
- Áttörte a 100 milliárd perces "hanghatárt" a Skype
- A Lenovo és a Fujitsu is beépítené a MacBook Air chipjét
- IBM szervereket gyárt és forgalmaz majd a Lenovo
- 13,3 hüvelykes, 1,1 kilós Lenovo noteszgép
- VoIP, 21-es hívószámmal
- A cégvezetők TOP 4 "dedós" kérdései a távközlésről