A magyar eladás lendített a Swisscom eredményén
2008. március 6.
Több mint 2 milliárd svájci frank lett, az előző évhez képest 29 százalékkal nőtt a vezető svájci távközlési vállalkozás, a Swisscom 2007. évi adózott eredménye, mely növekedéshez a vállalat szerdai közleménye szerint magyarországi érdekeltségének eladása is hozzájárult. Mint emlékezetes, tavaly májusban az Antenna Hungária 2005-ös privatizációs pályázatán nyertes Swisscom bejelentette, hogy 540 millió svájci frankért eladja az Antenna Hungária 100 százaléknyi részvényét a francia TDF-nek.
A Swisscom tavalyi eredményét a Vodafone is javította, amely visszavásárolta korábban szerzett részesedését a svájci cég mobiltelefonos részlegében.
A befektetőket az eredményadat nem kápráztatta el, kedvtelenségüket fokozta, hogy a Swisscom az idei évre szerény javulást jelzett. A vállalat a 2007. évi 15 százalékkal növekvő és 11,1 milliárd frankot elérő árbevétele után, amelyhez egy frissen szerzett olasz szolgáltató, a Fasweb szép bevételei is hozzájárultak, ebben az évben 12,3 milliárd frankos bevételre számít.
Kapcsolódó cikkek
- Hétéves az SAP Global Support Center
- Externet: tavaly 30 százalékkal nagyobb bevétel
- A Magyar Posta megújítja infokommunikációs infrastruktúráját
- Technológiába fektetett az online piactér
- 2,6 milliárdos forgalom felett a NEXON
- A HTCC tavalyi éve: meredek forgalomnövekedés és veszteség
- Nagyobb felvásárlásokra készül a Logitech
- Hálózatbővítés és növekedés az Externetnél
- Újabb pereket indíthat az Intel ellen az AMD
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége