Hétéves az SAP Global Support Center
2008. március 5.
Hétéves születésnapját ünnepli a budapesti SAP Global Support Center (GSC), az SAP Hungary Kft. üzleti divíziója.
A 2001. március 5-én 8 munkatárssal elindult szervezeti egység mára 122 főt foglalkoztató, és ezzel az SAP Hungary Kft. második legnépesebb szervezetévé vált. A magas technikai és nyelvi képzettségű kollégák feladata az SAP rendszerek támogatása a német nyelvterületeken, távoli kapcsolat segítségével. A Graphisoft parkban működő magyar GSC 2007-ben a világon elhelyezkedő másik hat ugyanilyen funkciójú egység közül (Írország, Spanyolország, Brazília, Malajzia, India, Kína) egyedüliként érte el az ún. „Legmagasabb ügyfél-elégedettségért”- címet az SAP világhálózatában.
„Az első fázisban a GSC tevékenységének fókuszában csupán az SAP technológiája volt. Mára azonban minden fő SAP termék támogatását, amely a német nyelvterületekről- azaz az SAP kiemelt piacairól- érkezik, a budapesti központ kezeli 120 kolléga segítségével” -mondta el Markus Hilken, a magyar Global Support Center vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- 1,5 milliárdos forgalmat ért el a HostLogic
- Partnereit díjazta az SAP Hungary
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
- Az SAP dinamikusan növelte jelenlétét a kiskereskedelmi iparágban
- Új ember az SAP államigazgatási üzletágának élén
- Tízéves az SAP Hungary Kft.
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- Stewart Oldroyd lett az SAP Hungary ügyvezető igazgatója
- Kibővítette kapcsolatát az EDS és az SAP
- Teljesíti éves előrejelzését a SAP