iPhone: az Avaya szoftverrel vállalati eszközként is használható
2008. március 5.
Az Avaya az első vállalat, mely az Apple iPhone-ra is kínál vállalati kommunikációs funkciókat egy könnyen használható, egyszerűen telepíthető alkalmazáson keresztül. Ez a grafikus felület átváltoztatja az Apple, Motorola, LG, Nokia, Samsung és más gyártók mobileszközeit a vállalati hálózaton működő aktív végpontokra. A felhasználók az iPhone –ra optimalizált felülettel rendelkeznek, melynek köszönhetően az iPhone „mobil mellékként” működik a vállalati kommunikációban, az alközponti funkciók könnyen igénybe vehetők akár távolról is.
Az iPhone vállalati eszközzé alakításának előnye, hogy a munkavállalók könnyen elérhetők egy telefonszámon keresztül házon belül és kívül is, illetve a hívásokat automatikusan a vállalat hálózatán keresztül irányítják. A munkavállalók az irodai telefon minden funkcióját használhatják, mint például a több résztvevős konferenciahívást, a hívásátirányítást és a rövidszámos hívást. Mindezeknek köszönhetően a válaszadási idő csökken, a dolgozók produktivitása nő, az üzleti folyamat javul, miközben a hívásköltségek nagyban csökkennek.
Kapcsolódó cikkek
- Mio/Navman: Új termékek, szolgáltatások és vállalati arculat
- Zöld IT-t szeretne a német kancellár
- 45 nm-es négymagos AMD CPU-k a CeBIT-en
- Carnation: Európai Minőség a Multimédiában
- 1300 oldal/óra teljesítményű robotszkenner a CeBIT-en
- Tükrös felületű kompakt Sony Ericsson mobil
- Románia ötödik alkalommal a CeBIT-en
- Dual-Screen monitor a Samsungtól
- Ballmer: az ötödik számítógépes forradalom előtt áll a világ
- Sarkozy: követendő példa Németország