IMA Konferencia a hálózati kommunikáció lehetőségeiről
2008. február 28.
Az Arcus Interactive Group és a Sanoma Budapest harmadik közös konferenciája a hálózati kommunikáció lehetőségeit dolgozza fel. Megújult struktúrában, elsősorban gyakorlati workshop-ok formájában már akár másnap használható tudást ad marketingeseknek, vállalatvezetőknek, kommunikációs, PR-, HR- és reklámszakembereknek az idei IMA Konferencia, május 15-én, Budapesten.
Az első IMA Konferencia, 2006-ban, az alapvető „interaktív” fogalom köré szerveződött. 2007-ben már a jelenben zajló „fogyasztói forradalom” volt a központi téma.
Idén az újfajta kommunikáció legfontosabb szervezőelvén, a „hálózati valóságon” (Network Reality) lesz a hangsúly. A napról napra tudatosabb fogyasztók és ügyfelek egyre hatékonyabb formában szerzik be információikat. A hálózati valóság szabályainak ismeretében az egyirányú, dömpingszerű tömegkommunikációs folyamatokra pazarolt költések helyett célzott és hatékony kommunikációt folytathatunk.
Az IMA2008 meghívott vendégei az újraszerveződő kommunikációs hálózati jelenségek két szintjéről érkeznek: legfelülről és legalulról.
„Legfelül” a globális kommunikációs hálózatok (Omnicom, WPP, IPG, Publicis, Dentsu, Havas) találhatók, melyek sokmilliárd dollár éves forgalmat bonyolító csoportokba tömörítik az üzleti kommunikáción világszerte dolgozó ügynökségeket.
„Legalulról” indultak az önszervező hálózati kommunikációs trendek és irányok (blogok, keresők, tartalommegosztók, vírusmechanizmusok, chat-ek, fórumok) melyek egyre jelentősebb fogyasztói döntés-formáló erőt képviselnek.
A meghívott előadók ebből a két irányból érkeznek a 2008-as IMA Konferenciára: a legnagyobb nemzetközi hálózatok interaktív kommunikációért felelős vezetői és a legdinamikusabban növekvő webes irányok legfontosabb képviselői egyaránt képviseltetik magukat. Előbbiek előadások formájában, utóbbiak gyakorlati workshopok révén mutatják be és adják át, mi történik fent és lent, hogyan használjuk ki a hálózatokban rejlő erőt.
Az esemény célja, hogy tájékozódási pontot nyújtson a megrendelői, az ügynökségi és a média oldaláról érkezők számára egyaránt. Az IMA 2008 Budapesten egy napra összehozza fentről és lentről azokat, akiktől mi - középen állók – megtudhatjuk, mi történik egy lassan a feje tetejére álló világban.
Kapcsolódó cikkek
- Alkotmányellenes az internet ellenőrzése Észak-Rajna-Vesztfáliában
- Pénzjutalmas online fejlesztői díj
- Összefoglaló az első Adobe webtechnológiai konferenciáról
- A mobilfizetés jelene és jövője a III. magyarországi mobilkonferencián
- Web 2.0 Symposium a Millenárison
- Telekom, média és IT szektor: Trendek 2008-ban
- A HP fizetett a megfigyelt újságíróknak
- HP stratégia a tartalomkészítés és -publikálás közötti szakadék áthidalására
- Elindult a BusinessOnline.hu hírlevél
- Elítélte az Arab Ligát a Nemzetközi Újságíró Szövetség