A Sony Ericssoné a magyar mobilkészülék-piac negyede
2008. február 18.
Hozzátette: 2007-ben 2,6-2,7 millió mobiltelefont adtak el a gyártók a magyar piacon, ami 10 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
Wágner Tibor kifejtette: a Sony Ericsson nagyon jó évet zárt, hiszen tavaly adta el a legtöbb készüléket Magyarországon.
A társaság saját számításai szerint a Nokia mögött a második a magyar piacon.
A mobiltelefon-gyártó az idén is őrizni akarja pozícióját, ezt részben egy új, az XPERIA márkanevű, a multimédiás szórakozást és az internetes kommunikációt egyesítő készülék forgalmazásától reméli.
Kapcsolódó cikkek
- Új mobilt fejleszt az Alcatel-Lucent a japán NEC-kel
- Sony Ericsson mobiltelefonok rádiórajongóknak
- Vissza a jövőbe: újra flipes mobillal kísérletezik a Sony Ericsson
- A vártnál jobban szerepelt a Sony Ericsson
- Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés
- Sony Ericsson: két új Walkman és egy kagylótelefon
- UIQ Technology: Nagy reményű k+f központ Budapesten
- Új üzletet nyitott a Sony Ericsson Budapesten
- Újabb Sony Ericsson mobilok: W890i, W380i, K660i
- Saját zeneletöltő szolgáltatást indít a Sony Ericsson