A brit férfiak fele fél évig kibírná szex nélkül egy nagy képernyős plazmatévéért
2008. február 9.
A kereskedők nyilván arra voltak kíváncsiak, hogy melyik célcsoport számára melyik a legkívánatosabb termék, az eredmény azonban mégsem csak erről árulkodik. Érdekes például, hogy a nőknek már csak alig harmada cserélné fel a szexet a nagyképernyős tévére, de az is sokatmondó adat, hogy a dohányzásról a megkérdezett 2000 brit alig negyede, a csokoládéról pedig szintén csak mintegy 25% lenne hajlandó lemondani a vágyott készülék érdekében.
Valószínűleg nálunk is érdemes lenne elvégezni egy hasonló felmérést, ha másért nem csak azért, hogy megmutassa, vajon tényleg a britek túlságosan halvérűek, vagy pedig inkább a nagyképernyős tévék férfiakra gyakorolt vonzereje az, ami minden elképzelést felülmúl.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- 5 éven belül megháromszorozódik a HDTV-s háztartások száma
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- Felmérés készül az infokommunikációs szállítói piacról
- Szerelmet a férfiak fogadtak
- Mennyit számít a TV-nézők életkora?
- "Technology Fast 50": A leggyorsabban növekvő közép-európai technológiai vállalkozások