Fütyülős brandsite - első hely a Reklámmustrán
2008. február 6.
A Menedzsment Fórum - mfor.hu - online gazdasági lap által meghirdetett versenyre több mint 15 000 szavazat érkezett az olvasóktól. 2007-ben bővült online kategóriával a Reklámmustra, amelyben mind a reklámszakemberekből álló zsűri, mind a közönség által leadott szavazatok alapján egyhangúlag a Carnation által készített Fütyülős brandsite lett az első, míg a Pannon mobilinternet microsite a második helyet szerezte meg.
Kapcsolódó cikkek
- origo-eTarget együttműködés
- A Microsoft ránk erőltetné a reklámokat
- Több mint kínos: a Microsoft keresője Google hirdetéseket indexelt
- A "T" márkákat a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski reklámozhatja
- Carnation: eFestival duplázás
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Carnation-NetAcademia együttműködés
- Hogyan juthatnak el a hirdetések minden felhasználóhoz?
- Sms-figyelő reklámszóró szoftvert fejleszt a Motorola
- 2007-ben is keresik az Év Honlapját