Partnerség SAP vállalatirányítási és ELO Digital iratkezelési és archiválási megoldások integrált szállítására

A Business Consulting Services (BCS) és az Ovitas Magyarország Informatikai Kft. stratégiai partnerséget kötött az SAP vállalatirányítási és az ELO Digital dokumentumkezelő-archiváló és workflow rendszereinek együttes bevezetésére.

Egyre több vállalat ismeri fel, hogy az igazán hatékony vállalatirányítás és ügyintézés megvalósításához az ERP-, archiváló-, iratkezelő- és munkafolyamat-kezelő rendszerek integrálása biztosítja a kívánt hatékonyságot. Ezen igény magas szintű kielégítésére való törekvés késztette a BCS-t és az Ovitast a partneri megállapodás megkötésére.

A partnerség célja az ERP rendszerek területén vezető pozíciót betöltő SAP rendszer és az Európában több mint 500 ezer felhasználóval rendelkező ELO Digital rendszerek integrált szállítása. A megoldás kézenfekvő, hiszen az ELOprofessional és ELOenterprise termékek rendelkeznek tanúsított SAP kapcsolattal, mind az R/3, mind a Business One esetében. Az a tény, hogy a két német gyártó – SAP és ELO Digital – Németországban is partneri kapcsolatban vannak, biztosítja a rendszerek zökkenőmentes kapcsolatát.

Az ELO Digital képviselője szeptemberben a SAP Tihany '07 konferencián  SAP & ELO: Megoldás a biztonságos dokumentumkezelésre és archiválásra  címmel ismertette a két rendszer együttes alkalmazásának lehetőségeit.

Az SAP közel 20 éve  van jelen Magyarországon és számos alkalmazás bizonyítja a rendszer előnyeit. Az ELO Digital 2007-ben jelent meg hazánkban. Az ELOprofessional és ELOenterprise rendszerek rendelkeznek a közszférában való alkalmazáshoz megkövetelt teljes körű, illetve kibővített tanúsítással. Az ELO egymással kompatibilis ELOoffice, ELOprofessional és ELOenterprise termékpalettája, illetve az SAP R/3 és a SAP Business One különböző méretű rendszerei nagyfokú skálázhatóságot biztosítnak, ami lehetővé teszi, hogy a SAP – ELO párosítás az ügyfelek széles körének igényeit kielégítse. További előny az ELO dokumentumkezelő rendszer szerves kapcsolódása az Office termékekhez. A partnerség kezdetben elsősorban azokat a vállalkozásokat, intézményeket célozza meg, amelyeknél tekintélyes iratmennyiséget szükséges feldolgozni és archiválni, illetve igény a munkafolyamatok optimalizálása és jobb áttekinthetősége.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció