Új márkanevet vezet be a Ricoh

A Ricoh a 2008-as Drupa nemzetközi nyomdaipari szakkiállításon mutatja be a szakma és a nagyközönség számára új nyomtatóstratégiáját, a Ricoh ‘Pro’ márkát, valamint új színes digitális nyomtatóját.

A Ricoh úgy véli, hogy a termelési szintű nyomtatópiac (production printing market)  2013-ra várhatóan 12,8 milliárd euróra fog nőni. Ebből adódóan a Ricoh célja, hogy növelje piaci jelenlétét a szegmensben, és 2010-ig vezető pozícióra tegyen szert. A vállalat ezért a 2008-as Drupa nemzetközi nyomdaipari szakkiállításon bemutatja a Pro C900 és C900s új színes nagyteljesítményű digitális nyomtató- és multifunkciós berendezéseit. Ezzel egyidőben bevezetésre kerül a Ricoh ‘Pro’ márkanév is, az új termelési szintű nyomtatópiacra szánt portfolió könnyebb azonosíthatósága érdekében.

Az új szegmens első termékei, a Ricoh Pro C900 és C900s a magas termelékenység mellett 90 oldal per perces sebességet biztosítanak színes nyomtatás és vastag papírra történő nyomtatás esetén egyaránt. Az ügyfelek teljes mértékben kiaknázhatják a nagy teljesítményű készülékben rejlő összes lehetőséget és előnyt.  A termék a Ricoh legújabb képalkotási technológiáját, valamint a magas képminőséget és a hajszálpontos nyomtatást biztosító Fiery RIP-et is magában foglalja. Ezen kívül rugalmas, nagyformátumú médiakezelési lehetőségeket kínál, egészen SRA3-as méretig és 300g/m2 papírsúlyig. A kibővített finiser választék pedig olyan funkciókkal is rendelkezik, mint a gyűrűs fűzés, a könyv és Plockmatic füzetkészítés, valamint a GBC lyukasztás.

A Ricoh Pro C900 és C900s a 2008-as düsseldorfi Drupa kiállításon kerül bemutatásra, a Ricoh Csoport teljes nyomtató portfoliójával együtt. A kiállításon a Ricoh a 9-es terem A60-as standján, az InfoPrint Solutions pedig a B44-es standon lesz megtalálható.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció