origo-eTarget együttműködés
2008. január 21.
Az [origo] Zrt. is belépett a kattintás-alapú (PPC – Pay Per Click) piaci szegmensbe, miután a vállalat portfoliójába tartozó [origo], [freemail], iWiW és videa.hu felületeire beépítette az eTarget kattintás alapú hirdetési rendszerét.
Az [origo] Zrt. által alkalmazott rendszer előnye, hogy a hirdetések szövegét a tartalomhoz irányítja, ezáltal az átlagos kattintási arány lényegesen magasabb, mint a hagyományos banneres hirdetések esetében.
A megállapodásnak köszönhetően ezentúl a felhasználó akkor találkozik a hirdetésekkel, amikor az adott témára keres, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas. A hirdetés folyamata így rendkívül gyorssá és rugalmassá válik, a hirdetők szinte másodpercek leforgása alatt, az asztaluk mellől indíthatják el és módosíthatják online kampányukat. Meggyorsítja a hirdetők hirdetéskihelyezését, és mivel kattintás alapú, a kis cégek is találhatnak költséghatékony és megfizethető megoldást.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft ránk erőltetné a reklámokat
- Több mint kínos: a Microsoft keresője Google hirdetéseket indexelt
- A "T" márkákat a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski reklámozhatja
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Hogyan juthatnak el a hirdetések minden felhasználóhoz?
- Sms-figyelő reklámszóró szoftvert fejleszt a Motorola
- 2007-ben is keresik az Év Honlapját
- Milliárdos védjegypert nyert az origo
- Tovább terjeszkedik az Etarget
- A "szájpropaganda" a leghatékonyabb reklám