Árbevetel-duplázás és új üzletágvezető a KutatóCentrumnál
2008. január 8.
Remek évet zárt a Hírek Médiához tartozó KutatóCentrum: a 2007-es árbevétel két és félszerese az előző évi eredményeknek. Ebben kiemelkedő szerepe van Barcza Enikőnek, aki tavaly februárban kutatásvezetőként csatlakozott az online piackutató céghez, s kimagasló teljesítményének elismeréseként most a KutatóCentrum új üzletágvezetőjének nevezték ki. A KutatóCentrum vezetését korábban Fialka Krisztina, a Média üzletág vezetője látta el.
Barcza Enikő az online kutatások népszerűségének növekedése mellett elsősorban a tavalyi év első felében a potenciális partnereknek tartott bemutatkozó prezentációkkal és a kutatások szakmai összefogásával magyarázza az elért sikert. „A 2007-es év eleji partneri kapcsolatok kiépítésének az év második felére érett be a gyümölcse, ami abból is látszik, hogy ha csak 2006 negyedik negyedévét vetjük össze a tavalyi év hasonló időszakával, az árbevétel megnégyszereződött” – teszi hozzá.
Szintén jelentős változást jelentett, hogy a kutatások 2007 folyamán váltak le a Média üzletágról, s a KutatóCentrum ezzel együtt név- és arculatváltáson esett át, így mára önálló üzletágként saját termékekkel és szolgáltatásokkal rendelkezik. Ezzel együtt nagy lépést tettek előre az eddig leginkább online marketing célra alkalmazott és fejlesztett szoftverek kutatási célra történő felhasználásának továbbfejlesztésében is.
Az új üzletágvezető az idén folytatni szeretné a megkezdett utat, így az év legfontosabb feladatai között a stratégiai kapcsolatok kialakítását, új termékek fejlesztését és bevezetését, valamint a kutatási panel méretének növelését említi.
Barcza Enikő az ELTE Tanárképző Főiskolai Karán végzett, majd a Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Központ másoddiplomás képzésén szerzett marketing diplomát. 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. 2003 óta foglalkozik online piackutatásokkal, először mint a MASMI Hungary kutatásszervezési osztályának vezetője, majd mint a KutatóCentrum kutatásvezetője. Az elmúlt évben több mint 50 online kutatási projektben vett részt. Mint üzletágvezető, Barcza Enikő felel a KutatóCentrum szakmai irányításáért, az új online kutatási szolgáltatások kidolgozásáért és bevezetéséért, valamint az online piackutatás hazai népszerűsítéséért.
Kapcsolódó cikkek
- Nyúl Sándor is az EnterNet-tulajdonosok között
- Bill Gates utolsó nagy fellépése
- Gary Greenfield az Avid új elnök-vezérigazgatója
- Egységesíti a kommunikációt a Pannon
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
- Kommunikációs igazgatóval erősít a Vodafone Magyarország
- Távozik Juhász Attila a Synergontól
- A veszteségek ellenére emelkedik az AMD-vezér fizetése
- Deim Ágoston: már az amerikai védelmi minisztériumnak is dolgozhatna
- Kettős kinevezés a Microsoft Magyarországnál