Lejár a jogosítvány - értesítés e-mailben
2008. január 8.
Az értesítést három alkalommal, az érvényességi idő lejárta előtt két hónappal (útlevél esetén fél évvel), majd egy hónappal és végül a lejárat napján küldik meg az ügyfél elektronikus címére.
Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek számára a szolgáltatást a hivatal automatikusan állítja be.
A hivatal ugyanakkor arra hívja fel a figyelmet, hogy csak azokról az okmányokról tud értesítést küldeni, amelyek lejárati ideje a nyilvántartásban megtalálható.
Kapcsolódó cikkek
- Elégedetlen dolgozó okozta a nagy kaliforniai áramhiányt
- Jövő tavaszig nyílt forráskódra vált a holland kormány
- ÖNKIF: Pályázat az önkormányzatok információs rendszereinek fejlesztésére, az elektronikus ügyintézés bevezetésére
- Pályázat tanúsított elektronikus ügyiratkezelő rendszer bevezetéséhez
- Bukdácsoló e-ügyintézés
- A Fehér Háznak meg kell őriznie az e-mailek másolatait
- Antilop: elindult a korrupcióellenes honlap
- E-magyar igazság
- Tárgyalást kezdeményez az állampolgárok elektronikus törvénykezdeményezési jogáról az MDF
- Siemens: elektronikus költözés-szolgálati megoldás Svájcban