A Microsoft ránk erőltetné a reklámokat
2007. december 28.
A legtöbben olyan segédeszközökkel védik ki a webes hirdetéseket, mint a Firefoxhoz készített AdBlock bővítmény, a redmondi szoftveróriás új technológiáján azonban még az ilyen pluginok sem fognak majd ki. A Microsoft az "Enforcing Advertising Playback For Downloaded Media Content" címmel az amerikai szabadalmi hivatalhoz benyújtott kérelmében egy olyan eljárást ír le, amelynek alkalmazása esetén a reklámozók garantáltan el tudnák juttatni üzeneteiket a fogyasztókhoz. A vállalat tervei szerint ezen megoldással az ingyenes videókhoz "ragasztanák hozzá" a rövid spotokat, s a felhasználó tehetne bármit, azok megtekintését nem tudná kikerülni.
Azt egyelőre még nem lehet tudni, hogy a Microsoft mikor tervezi új, agresszív reklámfegyverének bevetését az internetezők ellen.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint kínos: a Microsoft keresője Google hirdetéseket indexelt
- A "T" márkákat a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski reklámozhatja
- Együtt bűnhődik a Google, a Microsoft és a Yahoo
- Vista kompatibilitás és teljesítménynövelő Update
- Ingyen Microsoft szoftver tesztprogramban való részvételért
- HD Photo Photoshop plugin a Microsoft-tól
- 7 Microsoft frissítés decemberben, legalább 3 kritikus javítófolt
- Gartner: a nagyobb cégek ne ugorják át a Vistát!
- Integrált teljesítménymenedzsment - alkalmazás a Microsoft-tól
- Office 2007 SP1 szervizcsomag december 11-én