A "T" márkákat a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski reklámozhatja
2007. december 28.
A Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte a Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és médiaügynökségek kiválasztására kiírt tenderét - közölte a társaság az MTI-vel.
A vállalatcsoport a kiválasztott ügynökségeken keresztül végzi a T-Mobile, a T-Com, a T-Online, a T-Systems és a T-Kábel márkák internetes hirdetési és reklámtevékenységét 2008-ban.
A Magyar Telekom szeptember 18-án meghirdetett nyílt tenderének célja olyan ügynökségek kiválasztása volt, amelyek hatékonyan tudják támogatni a csoport márkáinak marketingkommunikációját online kreatív, online média és online kommunikációs stratégiai területeken.
A többlépcsős tenderre összesen 14 ügynökség jelentkezett. A pályázat lebonyolítása előminősítéses eljárás keretében, 4 fordulóban zajlott. A pályázat kidolgozására felkért ügynökségek két kategóriában kapták a feladatokat: stratégiai-kreatív és stratégiai médiatervezés témában.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Magyar Telekom: 19 milliárdos létszámleépítés
- HD TV adás a Magyar Telekomtól
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- A Magyar Telekom kapta meg 2007-ben az Üzleti Etikai Díjat
- Csúszik a Telekom Slovenije privatizációja
- A Magyar Telekom és a DT integrálja a hangforgalmi tevékenységeit
- Internettel az egyenlő esélyekért
- Nemzetközi elismerés a Magyar Telekomnak