Check Point: hazai képviselet és új partnerprogram
2007. december 5.
Az üzleti partnerei, és disztribútorai révén évek óta jelen lévő Check Point Software Technologies Ltd. ma, budapesti sajtótájékoztatóján jelentette be, hogy megalapította magyarországi képviseletét. A biztonságtechnikai szoftveres cég a helyi képviselet alapításával erősíteni kívánja pozícióját a régió egyik legfejlettebb és legtelítettebb informatikai piacán.
“Kiváló lehetőségeket látunk a magyarországi informatikai piacban, és hajlandóak vagyunk helyi tevékenységünket további befektetésekkel erősíteni,” - mondta David Klusáček, a Check Point Software Technologies CEE regionális igazgatója. „Nagy hangsúlyt fektetünk a termékfejlesztésre és üzleti tevékenységünk javítására. Ez, természetesen, összetett feladat, de jól képzett, szakértő partnereinknek és most már a helyi Check Point képviseletnek köszönhetően meg tudjuk valósítani.”
„PureAdvantage néven egy új partnerprogramot indítunk útjára, amely minden korábbinál jobb lehetőségeket biztosít a disztribútorok és az értékesítési partnerek széles köre számára biztonsági termék és szolgáltatási kínálatuk erősítésére.”
Bejelentésre került továbbá a Check Point Software Technologies Ltd. új, PureAdvantage partnerprogramja. A PureAdvantage a disztribútorok és partnerek széles köre számára nyújt kivételes lehetőséget biztonsági termék- és szolgáltatáskínálatuk fejlesztésére, a képzett értékesítési és műszaki források elismerésére, valamint új bevételi lehetőségek teremtésére. A program különböző szintjei termékkedvezményekkel és garantált árréssel jutalmazzák az értékesítési partnereket. Mindezek révén a partnerek élvezhetik az egyre növekvő hálózat- és adatbiztonsági piacból fakadó, új üzleti lehetőségeket. Mindemellett a Check Point a PureAdvantage program részeként befektetésekkel, üzletfejlesztéssel, valamint márkaerősítési kampányokkal bővíti értékesítési partnereit támogató marketingtevékenységét és -forrásait.
A PureAdvantage értékesítési partnerprogram legfontosabb elemei:
1.Piaci szegmensekre szabott programok és minősítések – Egyértelműen meghatározott partner és disztribútor szintek, amelyek a szükségleteknek legjobban megfelelő programokat és promóciókat kínálják.
2. A Partner Díjazása – A magasabb programszintek megfelelő díjazása szintekre osztott modell, árrés program, valamint az értékesítést ösztönző programok alapján.
3. Továbbfejlesztett marketing program – A közös marketing tevékenységet megalapozó egyszerű és gyors folyamatok, co-op rendszer az új partnerek számára, közös marketing kampányok.
További információ: http://www.checkpoint.com
Kapcsolódó cikkek
- Erősít az LG a globális branding területén
- Új üzleti portál az Atigristől
- Nordberg a Szilícium-völgyben folytatja
- Fujitsu Siemens: 10%-kal nőtt a forgalom, "bűvös" százezer
- A technológiai vezér is elhagyja a Motorolát
- Csúszik a Telekom Slovenije privatizációja
- Az amerikai Warburg Pincusé a kettes számú cseh internetes portál
- LLP: Erősödés és növekedés
- A Sharp elhelyezte a 21-ik század gyártó komplexumának alapkövét
- Létrejön a világ legnagyobb játékfejlesztője: 18 milliárd dolláros üzlet