Fujitsu Siemens: 10%-kal nőtt a forgalom, "bűvös" százezer

Sajtótájékoztató keretében ma jelentették be, hogy megvásárolták a Fujitsu Siemens Computers ebben az évben magyarországi piacra gyártott százezredik személyi számítógépét. A Fujitsu Siemens Computers az első gyártó, amelynek az értékesített mobil eszközök, asztali PC-k és szerver számítógépek összesített számában sikerült ezt a számértéket elérnie. A százezredik konfigurációt, egy Amilo Li 1718-as, beépített WLAN kapcsolattal, kétrétegű DVD meghajtóval szerelt notebookot Varga Zsanett vásárolta meg a budapesti Media Markt Westend áruházban. A szerencsés vevőt Poros Gábor, a Fujitsu Siemens Computers Kft. ügyvezető igazgatója egy S6410-es Lifebook professzionális notebookkal ajándékozta meg.

A tájékoztatón elhangzott, a Fujitsu Siemens Computers (FSC) folyamatosan a felhasználói igényekhez igazítja termékportfolióját, amelyben a belépő szintű asztali számítógépektől és notebookoktól a kis- és középvállalatok számára konfigurált számítógépeken és szervereken keresztül a legnagyobb vállalatok komplex infrastruktúrájáig minden eszköz és megoldás megtalálható. Ez a termékválaszték és a minőség egyaránt hozzájárult ahhoz, hogy az idei, igazán nehéz piaci körülmények ellenére a vállalatnak az év eddig eltelt időszakában sikerült növelnie forgalmát (a régió FSC cégei összesített eredményének 10%-át a magyarországi leányvállalat teljesítette), és jók a kilátásai az év utolsó hónapjának tekintetében is.

Poros szerint a magyarországi értékesítési eredményhez hozzájárult az általános piaci trend, amely az utóbbi években jelentősen csökkentette a számítógépek árát, s így egyre többen juthatnak hozzá minőségi számítástechnikai eszközökhöz. "A Fujitsu Siemens Computers Kft. évről évre ismétlődő kétszámjegyű növekedéséhez hozzájárul az értékesítési hálózat is. A Media Markt immár sok éve az egyik legnagyobb partnerünk, munkájukat az ügyfelek iránti elkötelezettség és magas szintű szakmai hozzáértés jellemzi.”

„Évek óta folyamatos a mobil eszközök térnyerése” – folytatta Poros Gábor hozzátéve, hogy a magyar piacon a tavalyi év közepétől nagyobb a kereslet a notebookok, mint az asztali gépek iránt. A Fujitsu Siemens Computers 2005 óta több mobil számítástechnikai eszközt ad el, mint asztali PC-t. Az idén értékesített Fujitsu Siemens notebookok száma több mint háromszorosan fogja meghaladni az asztali számítógépekét. Poros Gábor a folyamatosan változó piaci trendek közül elsősorban a mobil felhasználás iránti igények további növekedését, az alacsony energiaszükségletű, mégis nagyteljesítményű és rugalmas nagyvállalati komplex adatközponti infrastruktúrák fejlesztésének gazdasági szükségszerűségét, valamint a fenntarthatósági, illetve zöld szempontok térnyerését emelte ki. Mint mondotta, a Fujitsu Siemens Computers fejlesztései elsősorban ezeknek az igényeknek a magas színvonalú kielégítésére irányulnak.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció