Innováció 2007 - Hűség Konferencia: Középpontban az ügyfélelvándorlási folyamatok
2007. december 3.

A Data Research Kft. 2005 óta van jelen a piacon azzal a céllal, hogy a hazai elemzési kultúra innovatív irányait valósítsa meg. A Nextent Zrt.-vel közösen rendezett szokásos őszi konferenciájának témája idén a Hűség volt. Az Innováció 2007 – Hűség című szakmai program előadásai olyan szakemberekhez szóltak, akik ügyfélkezelésben, marketingben, CRM stratégiában, ügyfélmegtartás és ügyfélelvándorlás témájában érintettek. A konferencia több oldalról járta körül a hűség jelenségét. A szervezők olyan átfogó és használható ismereteket és gondolkodást igyekeztek a résztvevők számára átadni az előadások során, mely kézzel fogható megoldások felé viheti az ügyfélmegtartás problémáival találkozó szakembereket, vállalatvezetőket és érdeklődőket. A Data Research Kft. szakemberei olyan neves vendégelőadók társaságában segítettek az ügyféllojalitás kérdéseiben való eligazodásban, mint dr. Csányi Vilmos akadémikus, biológus/etológus, dr. László Ágnes a CIB Bank ügyvezető igazgató-helyettese, és Balogh Árpád (GÉMOSZ elnökségi tag, Mazda Autó Óbuda ügyvezető igazgató). A Data Research Kft. szakembereinek előadásai egy komplex metódust ismertettek, melynek segítségével megválaszolhatók az ügyfélmegtartás legfontosabb kérdései. Az előadások során nemzetközi kitekintésre is sor került, a hallgatók megismerhették a nemzetközi ügyfélmegtartási gyakorlatot is.
A konferenciát a Data Research Kft. ügyfélmegtartással kapcsolatos üzleti kultúra fejlesztési törekvése és koncepciója hívta életre. Ezen misszió részeként a Data Research Kft. különböző workshopokat, szemináriumokat, illetve évente egy-egy konferenciát szervez ügyfélelvándorlás és ügyfélmegtartás témában. A Data Research Kft. a napokban indította útjára a Churn Kompetencia Centert, az ügyfélelvándorlással kapcsolatos megoldások gyűjtőhelyét a www.churn.hu oldalon. A Churn Kompetencia Center csapata a weboldalon nonprofit jelleggel üzemelteti az Infotárat, folyamatosan friss szakmai hírekkel, ezen kívül egy adatbányászati lexikon is segíti a téma iránt érdeklődőket, mindenki számára elérhetővé téve a legújabb kutatási eredményeken és fejlesztésen alapuló ügyfélmegtartási megoldásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- ERP felhőben
- Kilenc jel, ami arra utal, hogy ERP rendszere megérett a váltásra
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- Új, egységes vállalatirányítási rendszert vezetett be az MVM Csoport
- IFS Applications a norvég repülőtér üzemeltető Avinornál
- Észak-Amerikában terjeszkedik az LLP Csoport
- IT-audit: itthon ismeretlen, külföldön szinte kötelező
- A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
- Termelés-optimalizálás felsőfokon Preactorral