Keresőmarketing - 250 százalékos növekedés az idén
2007. november 28.
A cég által kiadott "Láthatósági tanulmány" bemutatásával egybekötött tájékoztatón Fazakas László jelezte, a növekedés üteme várhatóan a jövőben is folytatódik, 2008-ra a keresőmarketingre és keresőoptimalizálásra költött összeg várhatóan 2,5-3 milliárd forint lesz.
A cégvezető szerint a reklámnak ez a formája azért fontos, mert olyan felhasználókat vezet az adott cég honlapjára, akik "motiváltak egy adott oldal tartalmát megnézni".
A tanulmány keretében az Arcus a 10 legmagasabb nettó árbevételt tavaly elérő, illetve a 10, az on-line hirdetésre 2006-ban legtöbbet költött cégnek a Google keresőoldalon való láthatóságát vizsgálta.
Fazakas László elmondta, hogy a vizsgált cégek csak ritkán, és szinte csak próbaként használják a keresőmarketing lehetőséget ügyfélszerzésre, ugyanakkor ezeknek a cégeknek a versenytársai a keresőkben nem azok, amelyeket ők üzleti versenytársnak gondolnak, hanem a tartalomszolgáltató oldalak, kisebb webáruházak, helyi képviseletek, amelyek már sokkal eredményesebben használják a keresőket, mint a nagyvállalatok és multinacionális cégek.
Taskó Tamás, a cég vezető SEO tanácsadója elmondta, hogy a weboldalak keresőbeli láthatóságának felmérésekor megvizsgálták, hogy egyes, az adott cég tevékenységére leginkább jellemző kulcsszavak hány esetben jelennek meg az első 100, 30, illetve 10 találatban. A munka során figyelembe vették az adott site belső felépítését, oldalainak számát, a frissítések gyakoriságát, valamint az oldal tartalmát.
Az Arcus Search, a 2005-ben alapított Arcus Interactive Group Zrt. keresőmarketing és keresőoptimalizációs szolgáltatásokat nyújtó üzletága.
Az Arcus Interactive Group Zrt. 2007 első félévében 670 millió forint nettó árbevételt ért el, 2006. évi bevétele megközelítette az 1,5 milliárd forintot.
Kapcsolódó cikkek
- Hogyan juthatnak el a hirdetések minden felhasználóhoz?
- Virtuális séta a Szépművészeti Múzeumban
- Keresőmarketing céget alapít Magyarországon az iProspect
- 2007-ben is keresik az Év Honlapját
- Tovább terjeszkedik az Etarget
- Figyelemfelkeltő, meghökkentő, humoros
- Rekordbevétel várható az idén az online hirdetési piacon
- A sikeres keresőmarketing 10 szabálya
- A valós idejű reagálás üzleti értéket teremt
- Lehet pályázni az Év Honlapja címért!