Avaya one-X Mobile: kommunikációs megoldások a mobilkészülékek legszélesebb körére

Az Avaya one-X Mobile a RIM, a Palm, a Java és a WAB mobil készülékek mellett támogatja az Apple iPhone-t is.

Az Avaya one-X Mobile-lal most egy könnyen használható, letölthető interfész konvertálja a RIM, Palm, Motorola, LG, Nokia, Samsung Sanyo, Sony Ericsson és egyéb mobil készülékeket a vállalati hálózat egy másik végpontjára.  Az iPhone-ról a felhasználó az iPnone-ra optimalizált hozzáféréssel rendelkezik majd az Avaya one-X Mobile interfészhez, amely ugyanúgy biztosítja az iPhone-on keresztül a személyes távirányítás lehetőségét a vállalati kommunikációhoz.

Minthogy a one-X Mobile végigviszi az üzleti hívásokat a vállalat hálózatán, a vállalkozások és szervezetek javítják munkatársaik reagálását az ügyfelek kéréseire, a dolgozók termelékenységét és az üzletmenet folytonosságát, miközben csökkentik a mobil hívások költségeit és támogatják a teljesítési követelményeket. A munkatársak egyetlen számmal elérhetők ügyfeleik és kollégáik számára tekintet nélkül tartózkodási helyükre, és elérhetők maradnak vészhelyzet vagy tervezett áramkimaradás esetén is. A teljesítési követelmények elé állított vállalatok nyilvántarthatják a fogadott vagy a mobil készülékre átirányított hívásokat, egyetlen forrást használva a hívásnyilvántartásokhoz.

A dolgozók most zsebükben hordják asztali telefonjuk lehetőségeit, plusz jobban tudják beosztani idejüket és elérhetőségüket. A mellékükre érkező bejövő hívások egyidejűleg öt kijelölt végpontra csöröghetnek ki, így ott fogadhatják a hívásokat, ahol éppen lenniük kell – az irodában vagy azon kívül, az utcán vagy otthon. Ugyanakkor a VIP-szűrés lehetővé teszi, hogy óvják magánéletüket olyan paraméterek beállításával, amelyek szabályozzák az élő hívások kicsengését és idejét. Ezen kívül a one-X Mobile-lal a munkatársak:

Vizuálisan megtekinthetik a hangüzeneteket és kiválaszthatják, hogy melyiket játsszák le azonnal a készülékről a vállalati hangpostaplatform tárcsázása nélkül.
Kereshetnek a vállalati telefonkönyvben, személyes telefonjegyzékben, hozzáférnek a hívásnaplókhoz, és távolról kezdeményezhetnek hívást, ill. visszahívást a vállalati melléken keresztül, miközben saját személyes mobilszámuk magánjellegét megtartják.
Szükségtelenné válik a mobil levélszekrény (ha kívánják), ami biztosítja, hogy üzenetek ne maradjanak figyelmen kívül.
Zökkenőmentesen át lehet kapcsolni a mobilkészülékről az asztali telefonra közbejött hívás esetén egy gomb megnyomásával.
Speciális híváskezelési szabályokat lehet beállítani a GPS helymeghatározás, a nap adott időpontja, stb. alapján.

Az Avaya one-X Mobile olyan szerverszoftver megoldás, amely támogatja az Avaya Kommunikációs és Moduláris Üzenettovábbító szoftvert, valamint a Cisco CallManagert és a Unity üzenettovábbítást, és így lehetővé teszi, hogy a vállalatok következetesen támogassák a mobilkészülékek használatát akár vegyes környezetben is. Ezen kívül a megoldás a Microsoft Active Directory-hoz és az LDAP telefonkönyvekhez is hozzáférést biztosít.

A megoldás az Avaya Unified Communications Standard Edition keretében áll rendelkezésre. Az Avaya Unified Communications Standard Edition egy alkalmazási készlet, amely magában foglalja a vállalati telefonrendszert, konferencia és mobilitási megoldásokat. Ily módon biztosítja, hogy a dolgozók bárhol hatékonyan dolgozhassanak és elérhetők legyenek Avaya kliensen, Web portálokon, Microsoft Office Communicator-on vagy IBM Lotus Sametime-on keresztül.  Az Avaya one-X Mobile külön is megvásárolható.  

Az Avaya one-X Mobile most RIM-hez, Palm OS-hez, Java-hoz, WAP-hoz, Symbian-hoz és a Windows Mobile-hoz kapható Észak-Amerikában az Avaya közvetlen értékesítőin és engedélyezett csatornapartnerein keresztül. Az Avaya one-X Mobile iPhone-hoz Észak-Amerikában 2008 elején lesz kapható és a one-X Mobile új ügyfelei automatikusan megkapják.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció