Mobil és a reklám - konferencia Budapesten

2007. december 4-én „Mobil és a reklám” címmel, külföldi és hazai előadók részvételével rendezik meg a második magyarországi Mobil Konferenciát. A nagy érdeklődésre számot tartó szakmai eseménynek az Európa Konferencia Központ (ECC) ad otthont.

A második Mobil Konferencia a mobiltelefónia és a reklám kapcsolatát térképezi fel több szempontból a reklám- és mobiliparági szakemberek, valamint a téma iránt érdeklődők számára. A mobiltechnológiák fejlődése és a hirdetők igénye a fogyasztók hatékonyabb elérésére egyre komolyabb szeletet biztosít a reklámtortából a mobilreklám számára. Ugyanakkor a mobiltelefonon keresztül történő reklámozás területén Magyarországon még jócskán maradt tennivaló, sok lehetőség kihasználható annak érdekében, hogy  felzárkózzunk a nemzetközi trendekhez.

A konferencián neves szakemberek vitatják meg a nemzetközi mobilmarketing terén rendelkezésre álló tapasztalatokat, a mobilreklámmal kapcsolatos új lehetőségeket és a direkt marketing ezen ágával összefüggő veszélyeket.

A rendezvény szakértői olyan, sokszor provokatív kérdésekre is igyekeznek választ találni, mint hogy miért nincs még mobilreklám hazánkban, vajon a mobil ATL vagy BTL eszközként értelmezhető-e inkább, illetve milyen termékek adhatók el mobilon? Mindezeken felül a mobilreklámot üzleti szempontból mozgató szervezetek és azok szerepe is megvitatásra kerül.

A rendezvény témájának aktualitását és fontosságát elismerve két szervezet, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület (MMTE) is szakmai támogatóként áll a Mobil Konferencia mellett.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció