Epicor: bővített webes Storefront megoldás az online B2B és B2C értékesítések támogatására
2007. július 25.
Az Epicor Software bejelentette Part Trap alapú Epicor iScala Storefront nevű termékét. Az iScala Storefront - amely most az Epicor iScalával, a globális középvállalkozások számára kínált, bevált iparág-specifikus megoldások teljes csomagjával együtt áll rendelkezésre - átfogó webes megrendeléskezelő megoldás, amellyel a vállalatok webes értékesítési műveleteket kínálhatnak partnereik, ügyfeleik és az értékesítők számára.
A sokfunkciós iScala Storefront révén a vállalatok csökkenthetik a megrendelések bevitelének, karbantartásának és lekérdezésének költségeit, ugyanakkor pedig csökken a beviteli hiba lehetősége, mivel a vevők maguk viszik fel megrendeléseiket, s ezek a bevitelkor, egyetlen alkalommal kerülnek rögzítésre. Ez a könnyen használható megoldás az értékesítési cikluson belül is fokozottabb hatékonyságot kínál. Az ügyfelek a nap bármely órájában hozzáférhetnek a leírásokhoz, az árakhoz, az árengedményekhez, a készlet mennyiségéhez, illetve adhatnak le megrendelést, és határozhatnak meg szállítási feltételeket.
Az ügyfelek számára megnyílik az út az önkiszolgálás előtt
Az engedélyezési szinttől függően a felhasználó jogosult rendelések és ajánlatok létrehozására, szerkesztésére és törlésére. Valós időben jeleníthető meg a raktárkészlet, továbbá az ügyfélspecifikus árak, árengedmények és a szállítás tervezése, amelyek mindegyikét webes szolgáltatások útján számítják ki. Interaktív képekkel egyszerűsíthető a termékek kiválasztása, mivel kattintással elérhető hotspotokkal lehet az egyes tételeket megrendelni, és ez ideális a pótalkatrészek megrendelése esetén. A rendelést annak befejezésekor azonnal az iScalába mentik, és a felhasználó képernyőjén megjelenik – választható módon pedig e-mailben is elküldésre kerül – a visszaigazolás, a szállítás várható napja és a megrendelés száma.
Opcionálisan rendelkezésre áll az iScala Storefront Catalog és az iScala Storefront Configurator is. Az iScala Storefront Catalog katalógus egyedi termékoldalak fenntartását vagy pdf formátumban való kinyomtatását teszi lehetővé a kiválasztott nyelven. Az iScala Storefront Configurator a felhasználót egy komplex termék összeállításában segíti előre megadott alkotóelemek és kiegészítők kiválasztása alapján.
Üzleti lehetőség bármikor, bárhol
Az iScala Storefront révén a vállalatok megtekinthetik az alapvető ügyfélszámla-információkat, megjeleníthetik a nyitott és a lezárt számlákat a számlaszám, a megrendelés száma, a számlázás dátuma, az esedékesség dátuma vagy az ügyfél megrendelési száma alapján. Egyedi értékesítési megrendelések nyithatók meg a megrendelés fejlécének és a tételeknek a részletes megtekintése érdekében, ideértve a nyitott és a lezárt tételeket is.
A felhasználók egy keresőmezőn vagy termékkereső fán keresztül könnyen rákereshetnek a termékekre, és így terméklistát kapnak, amelyen szerepel a rendelkezésre állás és az ár, illetve ki lehet választani a megrendelőkosárba kerülő termékeket. Képek és részletes leírások jeleníthetők meg a tervezett és a korábbi szállításokkal együtt, ideértve az értékesítési megrendelések részleteire való rákeresést is.
A vállalatok promóciós kampányokat hozhatnak létre és működtethetnek, és ügyfélcsoportok vagy egyes ügyfelek részére hírek jeleníthetők meg. A kampány elemei kiemelhetők az üdvözlőképernyőn, feltüntetve a speciális árakat vagy más ajánlatokat, illetve egyes termékek megvásárlásával az ügyfél ingyenes ajándékokban vagy más termékek esetén csökkentett árakban részesülhet, és mindezt a beépített kampánytervező végzi.
Rendelkezésre állás
A jelenleg rendelkezésre álló iScala Storefront megoldást két csomagban kínálják: iScala Storefront Enterprise és iScala Storefront Standard. Az iScala Storefront Enterprise szerverenkénti jogosultságot ad, és korlátlan számú vevői és értékesítői hozzáféréssel egy vállalat egy szerverére telepíthető; az alaptermék további vállalatok hozzáadásával bővíthető, további weboldalak rendelkezésre bocsátása érdekében. Az iScala Storefront Enterprise szerverenkénti jogosultsággal telepíthető egy vállalat számára, és legfeljebb öt megnevezett ügyfél és két megnevezett értékesítő rendelkezhet hozzáféréssel; további megnevezett ügyfelekkel és értékesítőkkel bővíthető a kiegészítő Standard CAL-ok felhasználásával.
Kapcsolódó cikkek
- ERP felhőben
- Kilenc jel, ami arra utal, hogy ERP rendszere megérett a váltásra
- A cloud-alapú ERP elérések változáskövetési és hordozhatósági tényezői
- Mikor váltsunk ERP-rendszert?
- IFS Applications a norvég Avinornál
- IFS Applications a norvég repülőtér üzemeltető Avinornál
- Észak-Amerikában terjeszkedik az LLP Csoport
- Termelés-optimalizálás felsőfokon Preactorral
- Vérnyomásmérőkkel kötötték össze a vállalatirányítási rendszert
- Új átszervezési módszerek terjednek a vállalatoknál