Gyártót keres fényképezőgépeihez a HP
2007. november 9.
A sajtóközlemény szerint a megbízott gyártónak (OEM) kellene az előállítás mellett terveznie és forgalmaznia is a készülékeket, azaz a HP csak a nevét adná a termékekhez. A döntés oka az, hogy a fotóágazatban a cég a fényképezőgép-gyártás és -forgalmazás helyett inkább Print 2.0 szolgáltatásaira szeretné összpontosítani erőforrásait, beleértve a fotónyomtatást és az online szolgáltatásokat is.
A HP által májusban bejelentett Print 2.0 stratégia három fő elemet tartalmaz; egy következő generációs, gyorsabb és olcsóbb digitális nyomtatási platform létrehozását, a webről történő nyomtatás megkönnyítését, valamint a vállalat digitális tartalomkészítő és -publikáló platformjainak kiterjesztését az összes fogyasztói szegmensre. Arról egyelőre nem szól a hír, hogy a hivatalos bejelentést megelőzően a cég folytatott-e már tárgyalásokat valamely reménybeli gyártóval, mindenesetre a jövő év első felében szeretnének megfelelő partnert találni, a saját fejlesztésű HP digitális fényképezők pedig addig is forgalomban maradnak.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai szövetségre lép a Mamiya és a Phase One
- Frissült a Leica M8 szoftvere
- 10 megapixeles digitális fényképező 30 ezer forintért?
- Nagy teljesítményű HP noteszgép szórakoztatáshoz, játékhoz
- Frissült a Sony A700 szoftvere
- Megérkezett az LG Viewty professzionális kamerás telefon!
- Sony Cybershot T2 4GB belső memóriával
- Canon Snap: gyűrűbe épített fényképezőgép
- Új fejlesztésű ultra vékony LCD a Sharp-tól
- Új Hasselblad gigász DSLR: H3DII-39MS