Keresőmarketing céget alapít Magyarországon az iProspect
2007. november 7.
Az iProspect keresőmarketing vállalat a mai napon bejelentette az iProspect Magyarország indulását. Az új iroda része az iProspect folyamatos globális terjeszkedésének, amelynek célja, hogy a marketing-szakembereket könnyen alkalmazható globális keresőmarketing megoldásokkal lássa el.
Az iProspect Hollandia 2005-ös megnyitásával kezdődő nemzetközi terjeszkedése révén az iProspect továbbra is jelen van tapasztalatával és szakértelmével a főbb nemzetközi piacokon. Az egyesült államokbeli keresőmarketing vállalat jelenleg Bostonban, San Franciscóban, Spanyolországban, Svédországban, Hollandiában, Dániában, Norvégiában, Magyarországon és Ausztráliában rendelkezik irodával.
„Az iProspect Magyaroszág beindításával nem csupán a jelenlétünket növeljük Európában,” – nyilatkozta Robert Murray, az iProspect U.S. elnöke, „hanem új szintre emelünk egy olyan piacot, amelyet elsősorban kisebb, korai stádiumban lévő vállalatok uralnak. Mostantól a magyar piac keresőmarketingesei hozzáférhetnek az iProspect által az elmúlt 12 év alatt kifejlesztett eszközökhöz, képzésekhez és technikákhoz.”
Bár olyan piaci területen működik, ahol a Google 75%-os piaci részesedéssel rendelkezik, – az iProspect Hungary már most jelentős megrendelőlistával rendelkezik, amelyen többek között az alábbi vállalatok szerepelnek: T-Mobile, Fundamenta-Lakáskassza, Vatera.hu és a T-Online.
Kapcsolódó cikkek
- Szárnyal a Symbian
- Cisco globalizációs központ az indiai Bangalorban
- A vártnak megfelelő Graphisoft-eredmény
- Leváltották a Time Warner vezérigazgatóját
- 1,4 milliárd dollárért vesz adatkezelő céget a Dell
- Synergon - igazolják a stratégiát a számok
- A Grepton tovább erősít üzemeltetés vonalon
- További négyezer fős leépítés az Alcatel-Lucentnél
- Sharp: 10% feletti féléves értékesítésnövekedés
- SPSS: eredményes negyedév