A Lenovo bemutatta első saját Think márkanevű termékeit
2007. november 6.
A világ harmadik legnagyobb PC-gyártójának számító kínai Lenovo bemutatta első olyan Think márkanevű termékeit, amelyeket az IBM személyi számítógépes részlegének 2005-ös felvásárlása óta teljesen újonnan fejlesztett ki.
A Lenovo hivatalos sajtóközleménye szerint az új ThinkStation-ök januártól kerülnek forgalomba; az S10 1199, a D10 pedig 1739 dolláros induló áron. A termékeket addig is az amerikai Országos Kosárlabda Szövetség (NBA), illetve az AT&T Williams Forma 1–es autóversenyző csapat fogja tesztelni. Elemzők szerint az igazi megmérettetés a jövő év folyamán vár majd a Lenovo-ra, amikor a cég a Thinkpad laptopok mellett más, teljesen új termékekkel szándékozik megjelenni a fogyasztói PC-piacon.
Kapcsolódó cikkek
- Acme: ideális játék PC
- Siemens PC-k ipari alkalmazásokra
- A Hitachi végleg kiszáll a PC-üzletágból
- Prémium multimédia asztali PC a Dell-től
- Több hordozható gép fogy, mint asztali PC
- Fogy a PC, főleg Ázsiában
- Tovább növelte előnyét a PC-piacon a HP
- A Lenovo külföldi terveket sző
- Dell: a vártnál gyorsabb és tovább gyorsuló áttérés mobil gépekre
- Nagy teljesítményű Dell munkaállomás