Sms-figyelő reklámszóró szoftvert fejleszt a Motorola
2007. október 30.
A Google és társai után most a Motorola is be akar törni a kulcsszóalapú hirdetések piacára, mivel egy olyan alkalmazáson dolgozik a cég, amely figyeli az sms-eket, ezentúl pedig az üzenetekben lévő kifejezésekhez kapcsolódó reklámokat jelenítene meg - olvasható a brit Times magazin mai számában. Kenneth Keller, a mobilgyártó marketingstratégiáért felelős vezetője elmondta, hogy ha a szoftver például az éhség vagy az étel szavakat észleli, akkor a közeli éttermek reklámait juttatná el a rendszer a felhasználóhoz, ám ugyanúgy működne ez más kulcsszavak esetében is. A szoftver azonban nem csupán a rövid szöveges üzenetek átfésülésére képes, hanem a telefonbeszélgetések ugyanezen célból történő lehallgatására és az elhangzottak kielemzésére is.
A Motorola tisztában van az adatvédők aggályaival, a vállalat képviselői azonban kijelentették, hogy a felhasználók személyes jogait a legmesszebbmenőkig tiszteletben fogják tartani, és elmondták, ők nem kémprogramot fejlesztenek, mivel az alkalmazás csakis az előzetes beleegyezést követően lép majd működésbe.
Kapcsolódó cikkek
- 2007-ben is keresik az Év Honlapját
- Tovább terjeszkedik az Etarget
- Motorola MOTO U9 zenetelefon
- A "szájpropaganda" a leghatékonyabb reklám
- Az EU az sms-díjakat is csökkentené
- Beépített GPS-vevővel bővített Motorola MC70 PDA
- Motorola Wimax modem asztali számítógépekhez
- A sikeres keresőmarketing 10 szabálya
- Testre szabott reklámok: két év előny
- A marketingesek 3 igazsága