II. Mobil Konferencia Budapesten
2007. október 24.
2007. december 4.-én „MOBIL ÉS A REKLÁM” címmel, külföldi és hazai előadók részvételével rendezik meg a második magyarországi Mobil Konferenciát. A nagy érdeklődésére számot tartó szakmai eseménynek az Európa Konferencia Központ (ECC) ad otthont.
A második Mobil Konferencia a mobiltelefónia és a reklám kapcsolat térképezi fel több szempontból, a reklám-, és mobil szakemberek, és a téma iránt érdeklődők számára. A mobil technológiák fejlődése, és a hirdetők igénye a fogyasztók hatékonyabb elérésére, egyre komolyabb szeletet biztosít a reklámtortából a mobil reklám számára. A mobiltelefonon keresztül történő reklámozás területén Magyarországon azonban még jócskán maradt tennivaló, sok lehetőség kihasználható annak érdekében, hogy a felzárkózzunk a nemzetközi eredményekhez.
A Konferencián neves szakemberek vitatják meg a nemzetközi mobil marketing trendeket, a mobil reklámmal kapcsolatos új lehetőségeket, és a direkt marketing ezen ágával kapcsolatos veszélyeket.
A rendezvény szakértői olyan, sokszor provokatív kérdésekre is igyekeznek választ találni, mint, hogy „Valójában miért nincs még mobilreklám Hazánkban?”, „Mobil ATL vagy BTL?” vagy, hogy „Mi adható el mobilon?”. Mindezeken felül a mobilreklám business-t mozgató szervezetek és azok szerepe is megvitatásra kerül.
A rendezvény témájának aktualitását, és fontosságát elismerve két szervezet, a Magyar Reklámszövetség és a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület is szakmai támogatóként áll a Mobil Konferencia mellett.
A Mobil Konferencia előadói neves szakértők lesznek:
• Roland Tauchner – EMEA régió igazgatósági tag, Mobile Marketing Association; ügyvezető igazgató, Dimoco
• Dr. Nagy Bálint – elnök, Magyar Reklámszövetség
• Vámos-Hegyi Attila – alelnök, Direkt Marketing Szövetség
• Sugár András – a Befektetői Tanács társelnöke
• Vekkel László – üzletfejlesztési és kreatív igazgató, HPS Group
A konferenciával kapcsolatos információk a www.mobilkonferencia.hu oldalon olvashatók.