Hazai partnerekkel, hazai környezetre, hazai cégeknek
IBM Expressz kiszolgálás magyar kis- és középvállalatok számára
2007. október 11.
Az IBM a mai napon útnak indította Magyarországon Express Advantage programját, amely kis- és középvállalatokra szabott hardver - és szoftver termékeket, valamint komplett üzleti megoldáscsomagokat tartalmaz. Az ajánlatokat az IBM Magyarország hazai partnerek bevonásával alakította ki – eddig olyan cégek csatlakoztak a közös munkához, mint az iKron, az itelligence, a Kreatech, a Megatrend, az R&R Software, a SPOT és a Szintézis.
A megoldások között találhatóak általános, valamint iparág-specifikus termékek, többek között kiskereskedelmi értékesítési folyamatot, kábeltelevíziók üzletmenetét, vállalkozások dokumentummenedzsmentjét és adatmentését támogató csomagok. A megoldások már bizonyítottak a legnehezebb próbán, az üzleti életben, mert azok mindegyikét használják már közepes méretű vállalati környezetben, ahol fontos a könnyű telepíthetőség és kezelhetőség.
Az IBM Express Advantage elérhető áron kínál hardver- és szoftver eszközöket, szolgáltatást és üzleti alkalmazásokat is, amelyek a cég növekedésével párhuzamosan bővíthetők, fejleszthetők. Így mindig csak az aktuális igényeknek megfelelően szükséges információtechnológiára költeni, miközben a jövőben esedékes fejlesztések sem ütköznek korlátba: az alapokon folyamatosan tovább lehet építkezni. A szerverek például a terhelés növekedésével Hot-Swap tárolókkal és további operatív memóriával bővíthetők, vagy egy hagyományos levelezőrendszert már egy egyszerű lépéssel professzionális csoportmunka szoftverré lehet emelni.
Péter Zoltán, az IBM Magyarország kereskedelmi igazgatója elmondta: "Az IBM Express Advantage programjával olyan eszközöket akarunk a hazai vállalkozások kezébe adni, amelyek segítenek a növekedésben, a hatékonyság emelésében és fokozzák a rugalmasságot, amely a gyorsan változó piaci környezetben elengedhetetlenül szükséges. Mivel programunk alapja az itthoni körülményeket jól ismerő hazai partnerek - így hazai tudás – bevonása a termékcsomagok kialakításába, az ügyfelek biztosak lehetnek abban, hogy az IBM globális portfoliójából itthoni igényekre és környezetre szabott megoldások közül választhatnak. A program sikerét jelzi, hogy világszerte már több, mint ezer helyi partner több, mint 1200 megoldással csatlakozott közreműködőként, fejlesztőként kezdeményezésünkhöz."
Az IBM a kis- és középvállalatok igényei szerint könnyen és egyszerűen elérhető finanszírozási konstrukciókat is kidolgozott. Az IBM Express Advantage portfóliót az IBM partnerei nemcsak egyszerűen értékesítik, hanem tanácsot is adnak, technológiai támogatást nyújtanak, és segítenek az esetlegesen felmerülő problémák megoldásában.
További információ: www.ibm.com/expressadvantage/hu