Atigris és e-Corvina együttműködés az iratkezelés területén
2007. szeptember 18.
Együttműködési megállapodást írt alá az ATIGRIS Informatika ZRt és az e-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft, amely alapján közösen új verziójú iratkezelő rendszert fejlesztenek az ATIGRIS ZRt FilingDoc 2.0-s és az adActa.Net 4.4 iratkezelő rendszerekre alapozva.
Az új rendszer ötvözni fogja a két régi rendszerben meglévő előnyöket, nagymértékű sebességnövekedést és korszerű technológiát (Microsoft SQL 2005, .NET 2.0) kínálva az ügyfelek számára. Az új rendszer elnevezése az ATIGRIS ZRt ügyfeleinél „FilingDoc 3.0 powered by adActa” lesz, az e-Corvina ügyfelei pedig verziószám növeléssel, adActa.Net 4.5 verzióként vehetik majd használatba az új szolgáltatásokat.
A fejlesztési projekt előrehaladott fázisban van, már a migrációs modul fejlesztése folyik. Az új rendszer hamarosan megkapja a BM-IHM-NKÖM 24/2006. rendelet szerinti minősítést, hogy a közszolgálatot ellátó intézményekben is alkalmazni lehessen, de rugalmasan konfigurálható marad arra az esetre is, ha éppen nem a közigazgatás szigorú szabályai szerint kell az adott iratkezelési, iktatási folyamatokat megvalósítani. Így a rendszer a jelenlegi fő ügyfélbázist alkotó pénzügyi és szolgáltató vállalatok dokumentumkezelési feladatainak támogatását a továbbiakban is rugalmasan biztosítja.
Az új rendszert megvásároló ügyfelek kétszeresen is jól járnak, hiszen egyrészt két jól kidolgozott termékből kialakított és jelentős ügyfélkör tapasztalataira építkező, szofisztikált terméket kapnak, de ezen felül az e-Corvina és az ATIGRIS által nyújtott szoftvertámogatással olyan fejlesztői és üzemeltetői háttér is rendelkezésükre áll majd, amely kizárólag erre a területre fókuszál, így kiemelten képes kezelni az ügyfelek legkisebb kérését, igényét is.
Az ATIGRIS kedvezményes konstrukcióval támogatja ügyfeleit az upgrade elvégzésében, célja, hogy legkésőbb 2008 év végéig az összes, FilingDoc 2.0-t futtató ügyfél átállhasson az új termék használatára.