A Matsushita nem száll ki a plazmatévézésből, sőt
2007. szeptember 15.
Szinte nehezebb olyan nevet mondani a nagy gyártók közül, aki nem szállt ki a plazmatévék piacáról, gondoljunk csak a Philipsre, a Sony-ra, vagy az LG-re. A még megmaradt piaci szereplők csökkenő eladásokkal és az egyre olcsóbb és nagyobb LCD konkurenciával küzdenek. Éppen ezért teljesen meglepő hír, hogy a Matsushita nemhogy óvatosan bánik gyártásával, de megduplázni készül a termelést. A jelek szerint mindent egy lapra tesz fel a vállalat, amikor a 42 inches panelek havi 180 ezres termelését 360 ezerre készül növelni, különösen, miután ez a kategória relatíve igen olcsó, szinte belépőszintű pozícióba csúszott vissza az LCD televíziók kínáltában. A plazma fő gondja nem is az egyelőre nem teljesen megoldott korai elöregedés, de az LCD panelek egyre nagyobb méretben és tömegben, tehát egyre olcsóbban történő előállítása. Ezek után még meglepőbb, hogy a japán gyártó hatalmas, 2,44 milliárd dolláros költséggel egy vadonatúj gyárat is megnyitni készül 2009 májusában. Egyelőre kérdéses, lesz-e kereslet erre a kapacitásra is, ám a Matsushitánál szemmel láthatóan a plazma térvesztésének megállásában, és a trend megfordulásában bíznak, a jelek szerint azonban ezzel szinte egyedül vannak a piacon.