Új szervizmenedzsment-rendszert vezet be a Ricoh Hungary

A Ricoh Europe 2007-es vevői elégedettségi felméréseiből kiderül, hogy a Ricoh Hungary ügyfelei még európai összehasonlításban is rendkívül elégedettek a cég működésével. A visszajelzések alapján a Ricoh Hungary új szervizmenedzsment-rendszert tervez bevezetni, melynek köszönhetően az ügyfelek az interneten is nyomon követhetik majd, hogy mikor ér ki a szerviztechnikus a helyszínre.

A Ricoh Hungary 2001 óta folyamatosan, állandó módszerekkel méri fel vevőinek elégedettségét, 14 olyan fő területen, mint amilyen például a kiszolgálás, a szerviz és a számlázás. Az idei kutatás eredményei pozitív eredményt hoztak a magyar leányvállalat számára, ugyanis a Ricoh Hungary szolgáltatásaival való átlagos elégedettség mértéke 87%-os volt, és a válaszadók 54%-a nyilatkozta azt, hogy nagyon elégedett a Ricoh által nyújtott szolgáltatásokkal.

A válaszadók mindössze 4%-a vélekedett úgy, hogy a vállalatnak még jelentős fejlesztéseket kell végrehajtania valamely területen. Itt legtöbbször a gyorsabb és pontosabb kiszolgálást, valamint a munkák tervezését nevezték meg. A Ricoh Hungary ezen visszajelzések alapján döntött az új szervizmenedzsment-rendszer bevezetése mellett, melynek révén automatizálni tudják majd a munkák szervezését. Így tervezhetőbb lesz, hogy a szerviztechnikus mikor ér ki az adott helyszínre, és ezt az információt az ügyfelek is nyomon követhetik majd, interneten keresztül. 

 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció