Internettelefonos céget vett a Google
2007. július 3.
A Grand Central szolgáltatásának lényege, hogy egy webes szoftver segítségével ugyanarra a készülékükre, illetve az összes készülékre futnak be a különféle platformokról érkező hívások és üzenetek. Ez jelentősen leegyszerűsíti a személyi információkezelést anélkül, hogy bármelyik megoldás előnyeiről le kellene mondani. Az ötlet az egyik alapító, Craig Walker agyából akkor pattant ki, amikor egyszer 2005-ben egy repülőtéren várakozva egyszerre kellett meghallgatnia a vezetékes készülékére, a mobiltelefonjára, illetve céges internetes telefonjára érkezett üzeneteket, és ehhez mindegyik postafiókját külön-külön, más-más eszközről kellett megnyitnia.
Wesley Chan, a Google termékmenedzsere blogjában azt írta, hogy a szolgáltatás jól illeszkedik a cég meglévő termékkínálatába. Egyelőre sem a vételárról, sem arról nem lehet tudni, hogy a Google milyen új szolgáltatásokat tervez ráépíteni a megoldásra.