"Új frontvonal": megújult a mobil MSN
2007. június 18.
Az elemzők szerint is logikus lépés az MSN mobil oldalának erősítése, mivel mostanában kezdenek tömegesen leterjedni azok a készülékek melyek komolyabb tartalmakat tesznek lehetővé és igényelnek a szolgáltatóktól. Az USA-ban a mobil internethasználat még mindig töredéke a vezetékes változatokénak, de folyamatosan bővül, a tét egyértelműen a jövő hídfőállásainak megszerzése. Ahogy Phil Holden, a Microsoft mobil webszolgatásainak igazgatója megfogalmazta, „Ez egy új hadszíntér, új frontvonalakkal”. Ezt támasztja alá, hogy csak az amerikai mobil internet-felhasználók száma az előrejelzések szerint a mostani 32 millióról 2011-re megtriplázódik és eléri a 110 milliót, jelentős piac van tehát kialakulóban. A szektor hirdetési bevételei ugyanakkor várhatóan meghatszorozódnak, és a jelenlegi 3 milliárd dollárról 2011-ig 19 milliárd dollárra nőnek. A riválisok pedig résen vannak, az Apple iPhonja például a weboldalakat zoom funkcióval kínálja megtekintésre a készülékbe gyárilag telepített Safari böngészőprogram segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- Telefonos hangfelismerés
- Deepfish: új mobil-böngésző a Microsofttól
- Microsoft Bluetooth-vezérlőegység a Ford autóiba
- A Microsoft bejelentette a Windows Live magyar verzióját
- Google-panasz az Explorer 7 miatt
- Súlyos hiányosságok az MSN Virtual Earth-ben
- MSN Virtual Earth a Google Maps ellen
- PC és mobiltelefon közötti azonnali üzenetküldő szolgáltatást tervez az MSN és a Vodafone
- A Microsoft hamarosan bővíti üzenő-szolgáltatását
- Az MSN videóletöltő szolgáltatást indított mobileszközökre