Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
2007. június 16.
A tanácsadással és kis- és középvállalkozások internetes marketingjével foglalkozó Onlinemarketing.hu Kft. a szükséges feltételek teljesítésével elnyerte az Etarget PARTNER bizonyítványt.
Az Etarget Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszerét üzemeltető cége. A hirdetési hálózatban a hatékony és sikeres kampányokhoz a hagyományos online hirdetésekhez képest eltérő, több, folyamatos gondoskodást igénylő kampánymenedzsmentre van szükség. Az Onlinemarketing.hu Kft-nek most megadott PARTNER bizonyítvány azt igazolja, hogy az ügynökség rendelkezik azzal a tudással és gyakorlattal, amely az ügyfeleik kampányainak megbízható és magas színvonalú kiszolgálásához szükséges.
Berényi Konrád, az Onlinemarketing.hu Kft. tanácsadója elmondta: „Az Etargettel 2006 óta állunk szorosabb kapcsolatban, azóta használjuk a hirdetési hálózatot saját és ügyfeleink kampányaihoz. A hirdetéseken túl részt veszünk az Etarget népszerűsítésében is, az általunk üzemeltetett Onlinemarketing blogon rendszeresen jelennek meg hírek, információk, tanácsok a hirdetési rendszerről. A PARTNER bizonyítvány így számunkra az eddig elvégzett munka minőségének az elismerése, de a további fejlődés fontos alapja is egyben.”
Az Onlinemarketing.hu Kft. a második olyan cég, amely Magyarországon megkapta a PARTNER bizonyítványt.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- Nagyobb vállalatok is felfedezték a célirányos internet-marketinget