A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
2007. június 7.
A múlt év szeptemberében jelent meg a rEVOLUTION több mint 600 cégnél használt Iroda++ ügyviteli rendszerének új, 7.0-ás főverziója, amely nem csupán megújult kezelőfelületet, hanem a további fejlesztéseket lehetővé tevő új adatstruktúrát is takart. Ennek a folyamatnak az újabb lépése a most piacra került 7.1-es verzió, amely a felhasználók visszajelzéseire építve az összes modulban a használatot segítő – összesen több mint 30 – újdonságot nyújt, köztük az elektronikus adóbevallásba közvetlenül importálható áfa-kimutatást és a negatív készlet kezelésének lehetőségét.
A felhasználók a 7.1-es változat új funkcióit a 7.0-ás verzióból már ismert tetszetős és praktikus központi kezelőfelületről érhetik el, amelyen – a modulok közti azonnali és automatikus adatáramlásnak köszönhetőn – egyszerűen oldhatók meg a több modult is érintő feladatok.
Az új lehetőségek közül – a teljesség igénye nélkül – néhány:
A Pénzügy Modulban az elektronikus adóbevallást segíti, hogy a programból az áfa-kimutatás egy olyan fájlba exportálható, amely utána az ABEV programba importálható. Az első körben kötelezettek (a tízezer legnagyobb adózó) után 2007. január 1-től már az egyéni vállalkozóknak is kötelező a bevallás elektronikus formában való beküldése az APEH Ügyfélkapuján keresztül. Az új rendszer számos adminisztrációs kötelezettséget jelent a vállalkozásoknak (regisztráció, megfelelő bontásban történő adatszolgáltatás). Az Iroda++ rendszer új funkciója segítséget nyújt abban, hogy az adminisztrációs terhek egy részétől mentesítse a bevallást készítő személyt.
A Kereskedelem Modulban immár lehetőség van Negatív készletkezelésre is, így amennyiben egy megrendelt termék közvetlenül a vevőhöz kerül szállításra, a vevői szállítólevél és a számla azonnal kiállítható a rendszerből, a bevételezés pedig rögzíthető később is.
A negatív készlet kezelése tipikus példa arra, amikor a mindennapi ügyvitel által gerjesztett igények és tapasztalatok ellentmondanak az elszámolási kötelezettség és az ügyviteli rendszerek szabályainak. Negatív készlet mellett a törvény által előírt FIFO (first in – first out) elszámolás nem futtatható le, a FIFO értékelés pedig elengedhetetlen ahhoz, hogy a készletértéket a Főkönyvbe továbbítsuk, vagy az Elábét (Eladott áruk beszerzési értéke) pontosan kiszámíthassuk.
A Partnerkezelő Modulban a naptár nézetben megtekinthetjük, hogy adott napon kik ünneplik a névnapjukat, illetve az adott névnapra ráklikkelve a rendszer felhozza a partnerkezelőben rögzített kapcsolattartók közül azon személyek nevét, akiknek aznap van a névnapjuk. Közvetlenül ebből az ablakból e-mailt is küldhetünk részükre.
Az általános informálódást segíti, hogy a rendszer összes moduljában az áttekintő ablakokon új mezők jelentek meg, amelyekben láthatjuk, hogy melyik felhasználó rögzítette az adott bizonylatot, mikor történt a rögzítés, ki módosította utoljára és mikor volt az utolsó módosítás. Ezen mezőkre ugyanúgy tudunk keresni illetve szűrni, mint a bizonylat többi mezőire.
A Súgó/Névjegy menüben a verziószámra kattintva megnézhetjük, hogy milyen elérési útvonalon találjuk meg az adatbázist, információt kapunk az adatbázis méretéről illetve arról is, hogy melyik törzsadatból, bizonylatból mennyit rögzítettünk az adott cégben.
Az Iroda++ új változatáról további információk a www.revolution.hu oldalon találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Számlázás automatikus jogszabálykövetéssel
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon