A bizalmat leginkább élvező mobilszolgáltató
2007. május 31.
A Reader’s Digest Európai Megbízható Márkák felmérése az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában, amelyet 2001-ben végeztek el először. Idén a vizsgálat 15 európai országra terjedt ki. A kutatás elsődleges célja, hogy felmérje, milyen márkák élvezik leginkább a bizalmat a Reader’s Digest magazin olvasóinak körében Európában. A megkérdezetteket a magazin 18 évnél idősebb előfizetői közül választják ki, az olvasók a márkákat egytől-ötig terjedő skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs és fogyasztói igények kielégítése) értékelik.
A felmérés szerint Magyarországon a mobilszolgáltatók közül a T-Mobile-ban bíznak a leginkább a fogyasztók. Eddig minden évben a T-Mobile (korábban Westel) volt a kategória győztese.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- A Dell 8 ezres leépítésre készül