LAN parti ProCurve infrastruktúrán
2007. május 30.
Ebben az évben a ProCurve fogja telepíteni és üzemeltetni a WCG 2007 hálózati infrastruktúráját a Seattle-ben október 3-7. között a Qwest Fieldben rendezett nagydöntőn, illetve két regionális bajnokságon, a június 22-24-én a Mexikó-i Cancúnban és az augusztus 2-5-én Szingapúrban rendezett versenyen.
"Amikor a játékokat több millióan kísérik figyelemmel az interneten, és milliszekundumnyi időkülönbségek döntenek a játékosok győzelméről vagy vereségéről, a ProCurve nagy teljesítményű és megbízható hálózata komoly előnyt jelent majd a WCG számára” - mondta John McHugh alelnök, a ProCurve Networking by HP vezérigazgatója
2007-től 2009-ig a ProCurve fogja tervezni és kiépíteni a biztonságos hálózati környezetet a WCG éves nagydöntőjéhez és három regionális bajnoksághoz. Ezenkívül a ProCurve fogja szállítani a hálózatot a WCG sajtóközpontja számára, valamennyi versenyzői számítógéphez a versenyzónában és a szponzorok területén.
Az 2006-os, az olaszországi Monzában rendezett WCG nagydöntők szervezői úttörő munkát végeztek, mert ez volt az első, élő, műholdas közvetítésű e-sport esemény, amelyen a verseny alakulását 24 millióan kísérték figyelemmel szerte a világon.
Kapcsolódó cikkek
- HP Magyarország: megérkeztek az Edgeline technológiát alkalmazó többfunkciós eszközök
- Mégis kémkedett a Dell után a HP?
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- Magyar szakembereket keres a Crytek játékfejlesztő cég
- Kitiltja az Xbox Live-ról a csalókat a Microsoft
- Tökéletes, élethű grafika az új Asus grafikus kártyával
- Microsoft Halo 3 szeptember 25-26-án
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- Több mint 40 millió Nintendo DS fogyott eddig