Az infobróker ügyfélkapcsolatai
2007. május 29.
"Ügyfélmegértés és -követés - az infobróker ügyfélkapcsolatai" címmel szervez konferenciát a Magyar Információbrókerek Egyesülete 2007. június 6-án.
A budapesti Villányi úti Konferenciaközpontban tartandó rendezvény témái felölelik az információt kereső ügyfél megértésének módszertanát, a kormányzati-önkormányzati információszolgáltatók és ügyfeleik közötti kommunikációt, a szolgáltatók elektronikus kommunikációját, a pártatlan tartalom szolgáltatásának módszerét, magát a kapcsolattartási folyamatot - speciális és átfogó példákkal. A rendezvény információt üzletszerűen szolgáltató vállalkozások munkatársak számára kínál módszertani tapasztalatokat és eszmecserét.
További információ és jelentkezés
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Információszerző szakemberek - szervezeten belül vagy kívül?
- Konferenciát tartanak az információbrókerek
- A MIBE információbróker-tanfolyamot indít
- Konferencia az információ értékeiről és értékesítéséről
- "Infobróker vállalkozás-indítás és -pozícionálás"
- Konferenciát rendez a Magyar Információbrókerek Egyesülete
- Információban utaznak