Egymás plazma paneljeit kínálja a Matsushita és a Hitachi
2007. május 24.
Most a két korábbi rivális, a Matsushita és a Hitachi kezdett mentőakcióba. Plazmaérdekeltségeik fenntartása érdekében szövetségre léptek, és egymás paneljeit beépítik mindkét vállalat kínálatába. A lépés egyértelműen a költségek visszaszorítására irányul, szeretnék együttesen felvenni a versenyt az LCD-árakkal, ahelyett, hogy minkét még állva maradt rivális lassan megszüntesse termelését. A képlet egyszerű, az LCD tévék eladásai 54 százalékkal 13,6 milliárd dollárra nőttek, míg a plazma készülékeknél 9 százalékos csökkenés mellett 3,6 milliárdos volt a forgalom.
Kapcsolódó cikkek
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- Három új szélesvásznú NEC LCD
- A kkv-szegmens a Samsung IT üzletág fő reménye
- 200 gigás Blu-ray lemez
- 22"-es, szélesvásznú Hyundai LCD-k kedvező áron
- Tartósabb Panasonic képszenzor
- 24"-es, 16:10-es Samsung LCD igényes felhasználóknak
- Három új Hitachi merevlemezes meghajtó
- Két új Dell LCD
- 22"-es, szélesvásznú Acer LCD játékkedvelőknek