MonDoc iratkezelés a KIPSZER FT. Zrt.-nél
2007. május 9.
Átadásra került a Montana Zrt. által a KIPSZER Fővállalkozási és Tervező Zrt.-nél GVOP pályázat keretében bevezetett MonDoc System irat-és dokumentumkezelő rendszer. A KIPSZER FT Zrt. a GVOP-4.1.1-05/1.-2005-11-0030/4.0 pályázatának keretében 19.074.520,- Ft összegű támogatást nyert a vállalat dokumentumkezelő rendszerének megvalósítására, amelyhez a vállalat további 19.074.520,- Ft saját forrást biztosított. A projekt megvalósítása a követelmények felmérésétől kezdve az éles indulásig 7 hónapot vett igénybe.
A KIPSZER FT Zrt., Magyarország egyik legjelentősebb építőipari vállalata eddig papír alapú adminisztrációt vezetett. A nagy mennyiségű dokumentáció kezelése, az építőipari projektekre jellemző földrajzi elkülönülés, a határidők és kötbéres szerződések általi fenyegetettség, valamint az egyre szaporodó és szigorodó szabályozások (ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, Minősített NATO Beszállító) arra késztették a vállalatot, hogy pontosan szabályozza le munkafolyamatait, és biztosítsa azok betartását. A Montana Zrt. saját fejlesztésű irat- és dokumentumkezelő rendszerével, a MonDoc Systemmel a dokumentumok - postai forgalom, számlák, szerződések, tervrajzok, építési engedélyek - teljes életciklusa nyomon követhető, a rendszer automatikusan jelzi a késedelmet, fennakadást, illetve hatékonyan biztosítja a tartalmi visszakeresés lehetőségét, miközben kizárja az adatvesztést.