Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
2007. május 4.
Az internetes hirdetésekkel foglalkozó Etarget szerint a webes reklámpiac 28 százalékkal nő az idén világszerte - közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
	
	A Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában működő társaság több mint 2 milliárd darab reklámot jelenít meg havonta, összesen 711 kelet-közép-európai internetes portálon.A cég tavaly 2,247 millió euró bevételt ért el, szemben az egy évvel korábbi 1,274 millió euróval.
Az Etarget ez év áprilisában hivatalosan megkezdte működését Romániában is, de a tervei között szerepel célirányos internetreklám-szolgáltatásának kiterjesztése a közép-európai régió más országaiban és a Balkánon is.
Az Etarget Magyarországon 247 portállal kötött eddig szerződést.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
 - Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
 - A Microsoft a régió legjobb munkahelye
 - 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
 - Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
 - 4000 főtől válik meg a Motorola
 - IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
 - Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
 - A Dell 8 ezres leépítésre készül
 - Negyedik hetében a sztrájk a Deutsche Telekomnál
 


