IDC Adattárolási Konferencia: az e-mailek okozzák a legtöbb fejfájást

Az IDC adattárolással és adatközpontokkal foglalkozó konferenciája fórumot biztosít napjaink egy legégetőbb problémájának, az adatok túlburjánzásának kezelésére. 

Az IDC adatai szerint Kelet-Közép-Európa lemezes tárolóinak piaca a régió leggyorsabban növekvő IT piacainak egyike. Szárnyal a kapacitásigény, a terrabájtban mért eladott tárolókapacitás pedig több mint 70%-kal nőtt tavaly Magyarországon. Miközben az ügyfelek viselkedését meghatározó, memóriaéhes adatbázisok, a számlázási és számviteli tranzakciók, a logisztikai ütemtervek és szállítások, valamint a dolgozói adatok mennyisége is exponenciálisan nő, az IDC vizsgálatai szerint az IT vezetők számára az e-mailek okozzák a legtöbb fejfájást az adattárolás terén.

„Ez az aggodalom abból fakad, hogy az e-mail ma már alapvető fontosságú üzleti eszköz” – magyarázza Philip Korinek, az IDC tárolórendszerekért felelős programmenedzsere. „Akár két szóból, akár húsz oldalból állnak, az e-mailek rögzítik az ötletek és tettek alakulásának minden fázisát. Kiderül belőlük, ki mit tud az egyes döntésekkel kapcsolatban, meddig kell megoldani a feladatokat, milyen azonnali eredményeket hozott egy-egy lépés és milyen hosszabb távú hatások várhatók. Ha valaki bizonytalan valamiben, az e-mailjeit ellenőrzi először. Ám az e-mail csupán az adattárolási jéghegy csúcsa. A szerverek összeomlanak, a tápellátás meghibásodik, a hálózatok leállnak – az előrelátó cégek megfelelő üzletmenet-folytonossági és másolatkészítő megoldásokkal készülnek fel az ilyen helyzetekre.”

Ezen a ponton lép be a képbe az IDC adattárolási konferenciája. A szakértők, elemzők és ágazati szakemberek számára fórumot teremtő roadshow célja, hogy segítsen a szervezeteknek megoldást találni adattárolási problémáikra. Az IDC prezentációk, beszélgetések és személyes kapcsolatépítés segítségével ismerteti meg a résztvevőket az adattárolás bevált gyakorlatával és a jövőbeni növekedés megalapozásának technikáival.

„Rég elmúltak azok az idők, amikor az ember csak a biztonság kedvéért készített egy-egy dokumentumról másolatot” – fejti ki Korinek. „Amellett, hogy telepítik a katasztrófa esetén védelmet nyújtó és a megfelelőség miatt is szükséges biztonsági másolatkészítő rendszereket, a vállalatoknak a technológia fejlődéséről is el kell gondolkodniuk. Az üzleti intelligencia és a nagyvállalati keresőalkalmazások valószínűleg gyökeresen meg fogják változtatni az e-mail naplókhoz, a fájlrendszerekhez, az adatbázis-kezeléshez és az ügyfelek költési szokásaihoz fűződő viszonyunkat. Az eredményes adattárolás rugalmas és egyszerű adatelérést biztosít, ez pedig alapvető fontosságú a jövő technológiájára való felkészüléshez.” 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció