Hungexpo: Cisco IP telefónia a kiállítóknak is
2007. április 21.
A kiállítók így már jóval az esemény ideje előtt megtudhatják, hogy milyen vezetékes számon lesznek elérhetők a rendezvény ideje alatt, így üzleti partnereiknek és vendégeiknek is előre megadhatják e számot, vagy akár feltüntethetik a szórólapokon, prospektusokon. Ha időközben egy kiállító másik standot bérel, a telefonszám néhány gombnyomással az új helyre kerül át. A Hungexpo tetszőleges számú – egyszerre akár 700 – vonalat és készüléket tud majd működtetni, így egy kiállító akár több vonalat is használhat egy időben a rendezvényre felépített standján vagy irodájában.
A Hungexpo korábban hasonlóan újszerű internetes szolgáltatásokat is létrehozott a kiállítók és a vendégek számára. A Wiera Kft. 2006 őszén építette ki az ország legnagyobb területi lefedettségű hotspotját a vásárváros területén, amelyben többek között 40 darab Cisco Access Pointot telepítettek. A szolgáltatás segítségével a felhasználók igen nagy (összesen 8 mbps) sávszélességen, vezetékek nélkül, alacsony költségekkel internetezhetnek. Ennek köszönhetően a kiállítók például nem csak üzleti ügyeiket intézhetik a rendezvény ideje alatt is, hanem a látogatók számára is vonzó lehetőségeket – például az Utazás kiállításon azonnali internetes szállás- vagy repülőjegy-foglalást – kínálhatnak.
A közel 120 alkalmazottat foglalkoztató Hungexpo saját irodáiban is él az IP telefónia nyújtotta előnyökkel, így az üzemeltetési költségek csökkentése és a rugalmas bővíthetőség mellett az újszerű funkciók – hangposta szolgáltatás, üzenetkezelés stb. – is a hatékonyság növelését szolgálják. A megoldás támogatja a felhasználói mobilitást is, így az alkalmazottak jelszavukkal bármelyik telefonkészülékre bejelentkezhetnek, és a saját telefonszámukat, illetve a hozzá tartozó szolgáltatásokat használhatják. Mindemellett a rendszer egyik legfontosabb tulajdonsága a Hungexpo számára, hogy az alapinfrastruktúra változtatása nélkül alkalmas további fejlesztések és szolgáltatások bevezetésére.
A „G” pavilon április 11-i alapkőletételével egy időben megállapodás született arról is, hogy a fejlesztés egy későbbi ütemében kiépítésre kerül a vezeték nélküli IP telefonrendszer is, amely még egyszerűbben kezelhetővé és rugalmasabbá teszi a szolgáltatást. A Cisco Call Manager segítségével a telefonköltségeket a végpontokra le lehet bontani, így a bérbeadási összeg kiszámítása és számlázasa is még egyszerűbbé válik.
Kapcsolódó cikkek
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Személyre szabható kommunikációs megoldás kis- és középvállalatoknak
- Vezeték nélküli helymeghatározó megoldás a Cisco-tól
- Több mint telefon: iPhone
- Synergon: Cisco IP telefonok a Raiffeisen Bankban
- Cisco TelePresence, a virtuális tárgyaló
- A Cisco újdonságokkal a szolgáltatók "élményszolgáltatókká" válnak
- Közös fejlesztésű, hangátvitelt támogató vezeték nélküli hálózatok
- A Deutsche Bank a Cisco Unified Communications rendszerét alkalmazza