A Google rádiós reklámokat is értékesít
2007. április 17.
A Google szerződést kötött az Egyesült Államok legnagyobb rádiótársaságával, és a megállapodás értelmében a jövőben a keresőóriás annak reklámait is értékesíteni fogja - adta hírül a New York Times.
Az internetes cég mindinkább megpróbálja megvetni a lábát a klasszikus hirdetési piacon is. A Google képviselői nemrég jelentették be az EchoStar nevű kábeltévé-szolgáltatóval való együttműködésüket, most pedig arról adnak hírt a tengerentúli lapok, hogy a vállalat a jövőben Amerika legnagyobb rádiótársaságának, a Clear Channelnek a reklámhelyeit is értékesíteni fogja. A keresőóriás szóvivőjének az elmondása szerint cégük többéves szerződést írt alá a közel hétszáz csatornát üzemeltető Clear Channellel. A hirdetők tehát a Google Audio szolgáltatáson keresztül harminc másodperces reklámhelyeket foglalhatnak le maguknak, és megválaszthatják az adót, valamint a reklám sugárzásának az idejét is. A megállapodás értelmében a keresőcég a rádiótársaság reklámhelyeinek az 5%-át kapja meg.A Google korábban is próbálkozott már rádiós reklámok értékesítésével, azonban nem sok sikerrel. A vállalat a mostani üzlettől várja az igazi áttörést.
Kapcsolódó cikkek
- 200 millió Google Earth felhasználó
- Biztonságtechnikai céget vásárolt a Google
- Offline módban is használhatók a Google webalkalmazásai
- Trösztellenes bizottság vizsgálja a Google-Doubleclick összeolvadást
- Újabb Google-gyilkos kereső a láthatáron
- Európai kérdőjelek a Google adatfelhasználási gyakorlata körül
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Top 100 keresés a Google oldalain
- A Lausanne-i Könyvtár a Google-on
- Átalakított univerzális Google kereső